Ik rijd Tristan nu bijna een half jaartje 2 dagen in de week.
Ooit willen Tristan en ik ook ons debuut gaan maken, alleen aangezien Trist echt een heet hoofd is heb ik me eerst ingeschreven voor een dresuur clinic op een andere stal.
Wij zijn hier met de trailer heen gereden en dus de clinic gaan rijden.
Nou toen gingen we de bak in maakte die eerst kennis met een kestboom tot aan het plafond. Hier was die al snel aangewend en liep hij er super langs
!Verder waren andere dingen allemaal spannend, maar hij was zo ontzettend braaf!!! Ik ben zo trots op het allerliefste paard
. Hij was onwijs heet maar hij blief heel braaf bij me. Als die iets eng vond ging die er niet voor wegrennen maar gewoon stil staan en in zijn achteruit
. Maar ik was zo blij dat die zich zoo goed heeft gedragen! Ik ben echt onwijs trots 
En tijdens de clinic hebben we ook een hoop geleerd. Ik moet vooral me linkerhand ontspannen en laag hjoudne, hij is op die kant onwijs sterk. Ik moet mezelf daar echt goed loslaten en niet tegen gaan zitten hangen.
En hem goed op 2 teugels rijden.
Leuk huiswerk hebben we meegekregen
!Ook een paar foto's, commentaar mag maar houd het wel netjes.
Eigen commentaar:
Rechtop, ik moet zeggen dat het ook echt momentopnamens zijn, op veel foto's zit ik namelijk wel weer recht.
Linkerhand dus ontspannen
Handen laag
Rustig in me handen worden

Stappen

Heerlijk drafje

Kijk dat lieve hoofdje

Fijn beeld, vind ik

Wat verzamelen

Hier wil ik hem weer teveel door links de hoek om shouwen, maar verder loopt die wel lekker vind ik

Galopje

Een foto van de dag ervoor

Als die de balken niet eng vind kunnen we ook springen

En met vriendinnetje Eileen en Tara

Nou als je toch een kijkje hebt genomen, is een berichtje achterlaten toch ook niet zoveel moeite
.

Je puntjes geef je zelf al en jullie kunnen mooi verder met huiswerk
.