ik heb 2de kerstdag een onderling concour gehad op de hoffmeijer in ambt-delden. we streden hier om de buyvoets bokaal. het eerste parcour was ik foutloos:
en in de barrage was ik ook foutloos met een snelle tijd, helaas was er nog iemand sneller dus die kreeg de eerste plaats en ik de tweede. maar zij had haar andere paard opgegeven voor de bokaal dus heb ik de bokaal gewonnen. de barrage :
en zondag had ik dan nog in vragender. het eerste parcours was in foutloos:
em in de barrage was ik ook foutloos en 43.5 steilpunten en dat leverde een 4de plaats op:
helup die man is heul eng !:

de bokaal:

ff mooi staan( ik moe)

ik heb nu 9 wp's en heb nog 2 concoursen te gaan en daarna ga ik over naar de L ik weet dat sommige dat TE snel vinden maar het voelt gewoon goed en hij springt in de b erg makkelijk.
graag commentaar maar hou het vriendelijk ( wel eerlijk)
groetjes

alleen bij het 3de filmpje, daar mag je de teugeles nog wel iets korter, in de galop zijn de teigels niet echt strak maar helemaal slap! voor de rest gene commentaar e echt super goed!!! leuk paardje hoor! en als de l je betre lijkt doe je dat toch?!?
Je ziet ook sommige paarden die ontzettend hard galoperen. Maar, bij jou is dat niet het geval..