haflo-arabier in actie!!! kijk hem lekker steigere

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:38

Renske20 schreef:

het hangt verder van zijn karakter af of hij wel of niet gemeen zal gaan doen, maar wanneer je bv Rydar zn steigerfoto's bekijkt zie je dat dat heel beheerst gaat, zonder maaiende benen,


wahahaha had ik nog niet eens gezien... Haha! Ry doet het ind erg geconsentreerd en netjes... hij is heel beheerst .. klapt netjes zijn beentjes in en gaat niet (al) te hoog... en ja hij heeft repect voor mij...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:42

ze kijkt hier trouwens wel gruwelijk boos Haha! Ze had haar dag niet.

Afbeelding

Afbeelding

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:50

Misschien was ie kwaad en draaide ie daarom z'n rug naar me toe Tong uitsteken

Afbeelding

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 22:59

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IM000154(2).JPG[/img]

Lijkt me wel duidelijk Haha!

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 11:19

Doe ik ook mee okeeeeey?
wahhhhhhhhhhhhhhaa

Afbeelding

Hier dan eentje van Riccardo in 2000.

verder wil ik alleen maar kwijt,dat niet altijd alle kretiek negatief behoeft te zijn. Denk maar zo...Alsje kretiek geeft en je bedoelt het goed, dan is het aan de ander wat die er mee doet. of het positief mee nemen en of het neagtief op pakken..Dat is verder dan hun pakkie aan toch? Zou ik me niet druk over maken hoor.

gr Monique

ps: vind die zwarte shet zo schattig.....gompie

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 13:24

Hallo allemaal!!

Nou hier dan ook nog een reactie van de eigenares van Sharir
Sharir steigert al jaren, en er is nooit wat gebeurd, en dat zal ook nooit gebeuren.

Leuk dat jullie opeens allemaal met van die "nette" (in jullie ogen) steiger foto's aan komen draven, zulke foto's hebben wij ook dat sharir niet maait met zijn benen, maar zo gebogen houdt.
ik heb filmpjes van het steigeren van sharir, hij gaat eerst omhoog met geboven benen, en dan strekt hij ze uit en landt hij.
Als dat respectloos is, ach gut dan vinden jullie dat toch. Ik weet wel beter.

Nog even over rydar's foto, heel leuk hoor, maar zo'n foto zegt mij helemaal niets, als ik over de eigenares weet dat ze geneens met rydar over het strand druft te galopperen met een groep, omdat ze bang is dat ze Rydar niet meer terug krijgt. Zoooo dan heb je je paardje echt goed in de hand he!! -maarnietheus-

De verzorgster van Sharir kan lezen en schrijven met hem, durven jullie met je paardje een buitenrit te maken met alleen een halster?
ONEEEEE WAT DOM VAN MIJ! dat is natuurlijk ook heel gevaarlijk!!!! Extreme duivel

Veel plezier met jullie paardjes verder, en bedenk dat niet alles wat anders is dan jullie gewend zijn gelijk gevaarlijk is. Wij weten wat we met Sharir kunnen doen, en als er dan een keer foto's hier neer worden gezet, hoeven we niet te horen dat het een respectloos paardje is, en dat we gevaarlijk doen.
Tips vind ik niet erg, maar zeg dan gewoon: als je naast je paard gaat staan is het wat veiliger dan als je er voor staat, en begin niet gelijk met termen te smijten als respectloos etc. als je het paard geneens kent.

Groetjes van mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 14:07

SharirBobby schreef:


Nog even over rydar's foto, heel leuk hoor, maar zo'n foto zegt mij helemaal niets, als ik over de eigenares weet dat ze geneens met rydar over het strand druft te galopperen met een groep, omdat ze bang is dat ze Rydar niet meer terug krijgt. Zoooo dan heb je je paardje echt goed in de hand he!! -maarnietheus-



Gaat ie lekker???Ind durfde ik dat niet nee.. maar ondertussen zijn wij al heel wat opgeschoten en nu gaat het prima... maar bedankt voor je banketstaaf reactie... Dit was alweer een jaar of 2 geleden dus, in die tijd kan er veel veranderen.....

MaF_

Berichten: 19
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: REO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 15:24

Wat een gezeik is het weer hier op bokt .... ben een tijdje niet geweest omdat er hier een kliekje is die anders denkende zo graag afzeikt .... Trouwens was Debbotje ook niet iemand die nooit meer op bokt wilde komen ?

Maar er is weinig veranderd hiero ... voldoe je niet aan de standaard van de vaste kliek krijg je commentaar.

Ik ken sharir en kan wel stellen dat het een schitterend dier is, betrouwbaarder dan de gemiddelde bokker.

Ik ga niet op elke dwaze opmerking in, maar zal een aantal dingen aanhalen en wie zich aangesproken voelt zal het wel bij het rechte einde hebben dat hij/zij wordt bedoeld.

Sharir geen respect? denkutnie, hij heeft meer dan genoeg respect voor zijn eigenaar en zijn verzorgende vertroetelaars en mensen die denken dat ze aan de hand van 2 of 3 foto's kunnen uitmaken of er sprake is van respect weten niet wat het woord respect betekend.

Een paard blijft een dier, dus onberekenbaar! Sorry maar dieren zijn berekenbaarder dan mensen, maar het is wel de bedoeling dat men weet hoe men in het algemeen met dieren om dient te gaan en in het bijzonder met het dier waar men op dat moment op vertrouwd. Persoonlijk laat ik mij liever opsluiten met een aantal "onbetrouwbare" Rottweilers dan met een aantal schijnheilige mensen.

Mensen die aangeven dat Sharir beter naast Sharir kan gaan staan ... jullie hebben gelijk, maar doen wij allemaal niet eens iets wat onverstandig lijkt, maar pas onverstandig is als je niet alert bent? Op zich is het geven van het advies niet verkeerd, maar het gaat zeker op een forum om de manier zoals men het zegt.

En wat mij opvalt zijn het steeds dezelfde die het schijnbaar zelf allemaal zo goed doen, maar wel constant commentaar geven op andere.


Enne Debo .... sinds wanneer rij jij in volle gallop weer op het strand ?

MaF

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 15:49

SharirBobby schreef

Citaat:
Als dat respectloos is, ach gut dan vinden jullie dat toch. Ik weet wel beter.


Citaat:
Nog even over rydar's foto, heel leuk hoor, maar zo'n foto zegt mij helemaal niets, als ik over de eigenares weet dat ze geneens met rydar over het strand druft te galopperen met een groep, omdat ze bang is dat ze Rydar niet meer terug krijgt. Zoooo dan heb je je paardje echt goed in de hand he!! -maarnietheus-


Citaat:
ONEEEEE WAT DOM VAN MIJ! dat is natuurlijk ook heel gevaarlijk!!!!


Ik snap goed wat je bedoelt, jij kent je paard het beste en anderen kunnne daar niet over oordelen aan de hand van een foto, maar ehhm.....misschien kan je het iets normaler brengen? Dit komt zo banketstaaf over.

Groetjes, Marianne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:20

Whahaha goh daar komt ze met haar vriendenkring joh waar blijft ziggy??
Ach ik durf het best te zeggen ik ben een scheiterd ( hele grote zelfs) maar dat komt doordat ik niet zulke fijne ervarigen heb met het rijden op het strand.. Ik schaam me nergens voor.. ik durf op geen enkel paard in volle galop over het strand dus nee ook niet met ry... en ookal zou ik het wel durfen ik kan het niet eens meer ...

MaF_

Berichten: 19
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: REO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:32

Debo"]
Whahaha goh daar komt ze met haar vriendenkring joh waar blijft ziggy??
[/quote]

Ach gossie meissie heb je die trein toen echt gemist? Maar als je eens iets beter oplet en niet als een kip zonder kop reageerd had je allang gezien dat Ziggy al veel eerder had gereageerd.

[quote="Debo"]
Ach ik durf het best te zeggen ik ben een scheiterd ( hele grote zelfs) maar dat komt doordat ik niet zulke fijne ervarigen heb met het rijden op het strand.. Ik schaam me nergens voor.. ik durf op geen enkel paard in volle galop over het strand dus nee ook niet met ry... en ookal zou ik het wel durfen ik kan het niet eens meer ...
[/quote]

Of iemand het wel of niet durft maakt geen r**t uit, maar als je dan het volgende leest ....

[quote="Debo schreef:
Ind durfde ik dat niet nee.. maar ondertussen zijn wij al heel wat opgeschoten en nu gaat het prima


Dus eerst wek je de indruk dat je het wel kan en durft, maarja als de waarheid te dichtbij komt moet je dus wel iets toegeven .... wees gewoon eens eerlijk (hoe moeilijk het soms ook is) en ga niet schoppen tegen de mensen die je uit de goot hebben gehaald.

Alleen jammer dat je de oude foto's van Ry niet hier durft te tonen dat hij ook loopt te maaien.

MaF

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:35

MaF_ schreef:

Alleen jammer dat je de oude foto's van Ry niet hier durft te tonen dat hij ook loopt te maaien.

MaF


Whahaaha welke foto's???? Ry heeft nog nooit "lopen maaien" dus hoe je daar bij komt...

Ach jongen dat jij nou zo een zielig geval bent kan ik ook niet helpen... Je bent goed in het in de grond boren van mensen daar heb ik ervaring mee... maar mij krijg je niet meer klein kom maar op ik kan alles hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:39

gohik hoor je hersens hier kraaken om iest gemeens te bedenken wat je neer gaat zetten... Duurt wellang he.. ach krijg je als je ouder( en dikker) word....

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:44

Slotje Gaaaap

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:45

wat zijn jullie echt zielig....hebben jullie jezelf allemaal aangemeld op bokt om debo af te zeiken?? mensen en paarden kunnen veranderen, hoezo haal je zo iemand onderuit, ik geloof heel goed dat debo nu na die 2 jaar veel meer een is geworden met rydar, als jullie het niet in je eentje durven, ga dan buiten spelen en zoek daar even een pispaal, dit vind ik echt zielig, trouwens bart, sommige van deze dingen mogen dus echt wel naar de mest hoop he!!!

MaF_

Berichten: 19
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: REO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:49

ach meissie ik vertel gewoon de waarheid en zal eens tussen de oude bestanden gaan zoeken ...

En ik boor je helemaal niet de grond in, ik vertel gewoon de waarheid en tja als de waarheid er op neerkomt dat iemand de grond in geboort wordt is dat niet mijn fout, maar van diegene zelf.

En ik hou m'n rug gewoon recht ... zou je ook eens moeten proberen en niet altijd bij andere gaan uithuilen, omdat ze zelf weer eens je onmogelijk gemaakt hebt.


En mo4ever ... ik durf het prima in me eentje, maar jij komt toch ook op voor iemand ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:50

Hej thanks....


ach ik ken deze mensen maar al te goed... eerst doen ze alsof ze je vrienden zijn en dan om niets laten ze je vallen... en tja wat is er dan leuker om "pak debo" te spelen....

Ach kan er alleen maar om lachen... dit groepje mensen is gewoon zielig... kunnen het gewoon niethebben wat ik allemaal kan ... Meneer MAF kan nog genees op een paard klimmen moetje na gaan dat ie mij gaat vertellen wat ry verkeerd doet whahahaha dikke pret!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:50

MaF_ schreef:
ach meissie ik vertel gewoon de waarheid en zal eens tussen de oude bestanden gaan zoeken ...

En ik boor je helemaal niet de grond in, ik vertel gewoon de waarheid en tja als de waarheid er op neerkomt dat iemand de grond in geboort wordt is dat niet mijn fout, maar van diegene zelf.

En ik hou m'n rug gewoon recht ... zou je ook eens moeten proberen en niet altijd bij andere gaan uithuilen, omdat ze zelf weer eens je onmogelijk gemaakt hebt.


En mo4ever ... ik durf het prima in me eentje, maar jij komt toch ook op voor iemand ?


ha maffie .... kom maar iop met die foto's ben ERG benieuwd!! Haha!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:57

Tis weer ouderwets gezellie hier, en ik weet niet wat een goed uitgevoerde oefening heeft te maken of je wel of niet op het strand hard durft Verward , ik heb verder geen verstand van vrijheidsdressuur, dus ga geen commentaar leveren over de foto's, ik wil wel even kwijt dat ik het een leuke pony vind om te zien Haha!

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:58

[qoute]
En mo4ever ... ik durf het prima in me eentje, maar jij komt toch ook op voor iemand ?[/quote]

dit is dus de grootste onzin die ik gehoord heb...ik kom inderdaad voor iemand op.....maar jij.... dit is gewoon ronduit zielig......

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 17:58

Misschien kan de rest ook weer net als letizia80 ON-topic gaan? Lachen
Ik heb inmiddels een Pb'tje gestuurd naar Mickey.

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 18:00

Debo schreef:
Hej thanks....


ach ik ken deze mensen maar al te goed... eerst doen ze alsof ze je vrienden zijn en dan om niets laten ze je vallen... en tja wat is er dan leuker om "pak debo" te spelen....

Ach kan er alleen maar om lachen... dit groepje mensen is gewoon zielig... kunnen het gewoon niethebben wat ik allemaal kan ... Meneer MAF kan nog genees op een paard klimmen moetje na gaan dat ie mij gaat vertellen wat ry verkeerd doet whahahaha dikke pret!


ten 1e waar ken je hun van??
ten 2e dit is gewoon echt zielig!!
ten 3e ik wil me er niet teveel mee bemoeien...maar dit is gewoon TE...
ten 4e.....ik ken ook mensen die don ofdat ze je vrienden zijn en dan laten ze je in de steek!!

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 18:00

Cody schreef:
Misschien kan de rest ook weer net als letizia80 ON-topic gaan? Lachen
Ik heb inmiddels een Pb'tje gestuurd naar Mickey.


hee sinds warneer ben jij een modi? (sorry alsnog offtopic Haha!)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 18:06

Volgens mij moeten er een paar mensen gebanned worden, en mag hier een slotje op..
Als je zulke foto's hierop zet, weet je dat je commentaar kan krijgen en respecteer dat ook en doe er iets nuttigs mee of doe er niks mee, maar zet niet zulke reacties neer..
Ik begrijp uit jullie reacties dat jullie allemaal zulke ongeloofelijke waaghalsen zijn..nou veel plezier!! En tot ziens in het ziekenhuis!!

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 18:09

youngster schreef:
Ik begrijp uit jullie reacties dat jullie allemaal zulke ongeloofelijke waaghalsen zijn..nou veel plezier!! En tot ziens in het ziekenhuis!!


ik hoop niet dat je mij hiermee bedoeld, want ik hoop ook niet verbanned te worden...maar ik bedoelde mijn dingen ook GOED!!