Katingka lekker in de zon !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 01:25

OK ... en nu tijd om op te biechten ... wat is je geheim van die witte vacht???? Verdikke zeg, ik zit maar te poetsen en wrijven op die vuile jongen van me, en hij blijft gewoon vuil!!!!!!! Gaat die gewoon in de glazen kast s'avonds? Haha!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.


Katingka
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-03 07:43

sonjabelgium schreef:
OK ... en nu tijd om op te biechten ... wat is je geheim van die witte vacht???? Verdikke zeg, ik zit maar te poetsen en wrijven op die vuile jongen van me, en hij blijft gewoon vuil!!!!!!! Gaat die gewoon in de glazen kast s'avonds? Haha!


*LOL* *LOL*
}> ze slaapt elke nacht in een box ondergelopen met biotex zodat ze wit weekt }> Haha!

Nee hoor, ik heb eigenlijk geen geheim, ze heeft een grote box waarin ze alles netjes in 1 hoek doet, en ze staat op vlas strooisel. En ze heeft nu een winter dek om.
Maar wees niet bang, mijn andere tinker Amber is ook zo geel als een kanarie! Kat is gewoon een nette dame

groetjes Danielle

"a dream is nothing more then an illusion.... you think it's real.... you think you have it.... and then you lose it..."

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers