Commentaar gevraagd: Voor concour

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 12:02

straus schreef:
Heike had trouwens flair bij zich. Is ook wel een mooi paardje hoor, maar Blue is inderdaad het toppunt van een superhengst. *LOL*

Toch wel jammer dat ze hem niet laat dekken Lips are sealed Oke, met haar eigen merries gaat het niet want dat is een en al familie van mekaar wat daar loopt maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die zo'n mooie zwarte (Duitse) hengst wel op hun merrie willen hebben Maar dan nog, no can do for Fayette Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 12:24

Op je kont zitten Je staat in je beugels. Kan zijn dat je aan het lichtrijden was, maargoed. Als je op je kont gaat zitten, je ellebogen iets knikken (let op voor pianohandjes) en je tenen naar binnen, dan ben je er helemaal! Ook goed voor je uit kijken, en niet naar je paard Haha!
Ziet er erg netjes uit! Veel succes!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 12:29

Je moet inderdaad je ellebogen meer in je zij doen, zodat je je handen wat hoger kunt houden, en de teugels en armen in één lijn naar het bit gaan. Zo ziet het eruit alsof je je armen naar beneden drukt, dus niet ontspannen bent en hem een beetje naar beneden duwt. Verder kun je dan je duim het hoogste punt van je hand maken, dan kun je niet makkelijk meer trekken.

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 12:57

XoNo schreef:
Op je kont zitten Je staat in je beugels. Kan zijn dat je aan het lichtrijden was, maargoed. Als je op je kont gaat zitten, je ellebogen iets knikken (let op voor pianohandjes) en je tenen naar binnen, dan ben je er helemaal! Ook goed voor je uit kijken, en niet naar je paard Haha!
Ziet er erg netjes uit! Veel succes!


klopt, die foto's zijn bijna aleemaal op het punt genomen dat ik net sta Haha!

MAar idd straus kanteld zijn hoofd, maar dat is waarschijnlijk omdat hij aan het wisstelen is (4.5)
Maar daar kan ik zelf weinig aan doen...

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 13:17

de eerste keer vind ik het helemaal er niet slecht uitzien hoor,
kijk tuurlijk er valt altijd wel wat op aan te merken..

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 13:19

dat heb je bij idereen, zelfs de mensen die grand prix rijden, hebben ook wel kleine schoonheidsfoutjes.
MAar ik was gewoon debieuwd wat jullie zouden zeggen...