Foto's van het filmpje ik op Parcival!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:29

Volgens mij was dat een hint ja Haha!

Ik vond Snowdon en Parcival eigenlijk wel een heel leuk koppel. Parcival kijkt graag altijd de kat uit de boom met vreemden op zijn rug maar dit klikte meteen.

En ja, hij kan best leuk springen eigenlijk en hij heeft er veel plezier in. Maar ook dressuur pakt hij met veel plezier goed op. Daarom vind ik hem ook zo leuk. Het zal nooit een uitblinker in iets worden maar hij is lekker veelzijdig, enthousiast en werkwillig en dat zoek ik in een paard.

Dat hij vies is klopt ook helemaal. Hij heeft deze winter dan ook voor het eerst (en laatst Knipoog )dag en nacht buiten gestaan en daar worden ze heel vies van en flink poetsen kan dan niet echt.
Ik zit daar zelf niet mee, ik vind het wel wat hebben zo'n geel paard Haha!


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-03 21:42

Percy schreef:
Ik vond Snowdon en Parcival eigenlijk wel een heel leuk koppel. Parcival kijkt graag altijd de kat uit de boom met vreemden op zijn rug maar dit klikte meteen.

Lovers

enne waarom voor t laatst dag en nacht buiten? Ik zou snow graag dag en nacht buiten zetten, dan is ie maar vies....

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 21:56

Wat een stoere foto's, Leon!
En hele mooie springfoto's, had ik het toch fout gegokt dat je benen er wel onderuit zouden komen Haha!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 23:22

Voor het laatst omdat ik hem volgend jaar graag wat fanatieker wil blijven rijden in de winter en dat is lastig met zo'n wintervacht. Voorgaande jaren haalde ik hem elke avond binnen en kreeg hij een dek op, dat scheelde een heel stuk in de vacht.

Parcival vindt het trouwens heerlijk om 's-avonds op stal te gaan, het is nogal een luxe-paard Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 28 bezoekers