Foto's van Sonja

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:07

Jaaaa Annemiek en Naomi, cool ken je die?? Haha!
Haha wat is het paardenwereldje klein Haha!

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:10

Janita staat daar met Maritzo, en Maritzo heeft eerst bij ons gestaan, toen de stallen nog niet klaar waren. Voor ik in Wales zat kwam ik er ook nog wel aardig vaak. Er staat nog een paardje: Sam, ken je die ook?
en hoe ken jij ze???? Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:14

Ik ken ze van de bongerd, heb daar lang met hun gestaan, ben 1 keer daar op stal geweest en toen stonden alleen Roma en Beauty daar nog. Doe ze maar de groetjes als je ze ziet (ik heet Margriet trouwens Lachen ).

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:16

ik zie ze pas om 2,5 maand weer Haha!
Dan kom je gewoon een keertje langs en maken we er een boktmeeting van *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:17

Oh ja je zit niet in Nederland *stom*
Ja goed idee! Moet daar ook nodig weer eens langs trouwens Clown

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:27

het begint al aardig iets te worden, de bak is (eindelijk) bijna klaar, en ze kunnen al een paar weken het land in. Ben wel benieuwd hoor... Janita laat Maritzo straks inrijden, dus als het meezit kan ze al op hem rijden als ik terug kom. Zo jammer dat ik niet bij kan zijn Frusty

Als je bij hunop de oprit staat, en je kijkt rechts, dan zie je een boerderij van de achterkant. Da's die van ons En de paardjes die daar achter het huis lopen, zijn dus ook van ons Lovers

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 19:01

En kennen jullie Hidalgo dan ook nog, die heeft er ook nog gestaan in jullie tijd als het goed is, en Irene?? maar Snowy, Bambie, Abadan zijn al dood. Vanty hahaha, daar heeft Coen, mijn broer, nog op gereden. Dusty en Dinky zijn er ook nog altijd, Beauty is met pensioen en Juultje staat er nog wel maar loopt alleen nog maar privelessen (en heel veel wandeltochtjes)
De meeste namen van die paarden zeggen me wel wat maar dat was alleen het eerste jaar dat ik er reed. En kennen jullie Vanessa ook nog (dat is de Fries in mijn profiel)

Ik heb maar even samen gevat wat jullie allemaal gezegt hebben, want kon de hele dag niet reageren

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 19:05

Hidalgo ken ik ook nog wel ja. Irene ken ik wel, maar dat was nadat ik er heb gereden. Vanessa!! jazeker!! Stond die niet ergens achteraan? Bij Marina?
Dusty en Dinky was ook na mijn tijd geloof ik. Juultje heb ik ook wel op gereden, niet zo vaak trouwens.

Welke ponies staan er nu??

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 19:19

In de paardenstal van achter naar voor: Milou, Juultje, Sonja, Dinky, Syfel, Rhapsody, Jodokus, Madison, Buphy Main, Melis
En in de ponystal van achter naar voor: Witje, Jip, Bibi, Cindy, Tanana, Bonfire, Belle, Faron, Dusty & Samantha

Maar het is allemaal ontzettend veel verandert

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 20:47

Hoe bedoel je? het is al heel erg veranderd toen ik er weg ben gegaan. We reden toen altijd in de binnenbak, waar nu die schuur van siesling is, en op de plaats waar nu die andere binnenbak staat, was toen een buitenbak. De ponies stonden eerst in stands naast de binnenbak, de pensionpaarden aan de andere kant in de stallen. De tweede lading ponies stonden toen in die lage schuur, met hekken aan de voorkant van de stallen. Wat andere pensionpaarden stonden in de stallen die daar aan vast zaten, in de schuur waar de zadelkamer zat zeg maar.

Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 21:24

Eszelon4ever schreef:
ahh ze hebben alemaal een lief koppie.. alleen persoonlijk vidn ik de staart niet mooi Verward maja wie ben ik Verward


ik ben het met iedereen eens. die staart hoort niet zo...
een invlecht hoort alleen maar tot het einde van de staartwortel (het bot van de staart) te gaan. niet verder.
dit is alleen mijn mening maar ik vind dit echt niet staan!
sorry nogmaals, ik snap best dat die persoon er heel hard aan heeft gewerkt
doegies

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-03 21:59

Die vlecht in de staart was ook helemaal niet voor de wedstrijd, dat was alleen maar om de staat uit de knoop te houden, anders is de staart altijd weer helemaal vies en in de klit tegen de tijd dat ze moet rijden (kwam ik pas naar drie jaar wedstrijden op Sonja achter (en nu rij ik er niet meer met haar Frusty )) Maar zo heb ik dus ook echt nooit een wedstrijd met haar gereden, en ook niet de kleine kindjes zo met haar laten rijden. Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan kinderen Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 23:12

Oh ja Bambie, Hidalgo en Vanessa ken ik ook nog wel Lachen

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:43

he lieve oude sonja op de foto. ze was leuk ingevlochten.. op wie heb jij gister gesprongen? Jip toch??

Wendy en Kayla: jullie zijn dus ook nog uit de oude tijd van Sandra en Gerrit Tong uitsteken . hebben jullie ook nog les gehad van Willem?

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:48

wkoekoek schreef:
Abadan ken ik wel, maar die kwam idd pas later, toen ik al weg was. Op welke dag reed jij dan eigenlijk? Ik reed altijd op woensdag, en ik mocht altijd op rakker Haha! Dolle pret, want het was een monster!

haha Rakker, daar moest ik ook altijd op. wat een monstertje was dat.. heb wel leren vallen door hem Schijnheilig
hebben jullie Appie nog meegemaakt?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 11:54

Ik geen geen les gehad van Willem, maar ik ken hem wel. Hij gaf les bij de paarden en ik reed toen nog op de pony's.
Yep Appie ken ik nog
Rijdt/reed jij daar ook Bloemkooltje?
Ik reed daar idd in de tijd van Sandra en Gerrit, had ook les van Sandra, later ook van Annemiek trouwens nog.

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:19

Willem heb ik idd ook nog meegemaakt. En Appie ja!!

Ik vind de staart wel grappig staan Haha! En een hele goed reden om haar zo in te vlechten natuurlijk!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:34

He Aniek

Vet leuke foto's van Sonja Lovers. Wat is het toch een sceet... Hoes je wedstrijd gegaan? Daar sloeg dus je msn naam op Verward, heb je hem echt zo verpest?? Haha! Nou ja de verhalen hoor ik vast wel vandaag of morgen. Trouwens die Syfel heeft echt een mooi hoofdje Tong uitsteken

Spreek je Koezz

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 12:49

heey Neel

ook weer eens op Bokt, de wedstrijd ging toch wel aardig goed, alleen was het KOUD!!!!!!!

bloemkooltje schreef:
he lieve oude sonja op de foto. ze was leuk ingevlochten.. op wie heb jij gister gesprongen? Jip toch??

Wendy en Kayla: jullie zijn dus ook nog uit de oude tijd van Sandra en Gerrit . hebben jullie ook nog les gehad van Willem?


hoi, hahaha, ik wist niet eens dat er nog meer mensen waren die daar rijden Bloos Ik reed gisteren idd op Jip
wat een lieve foto van Juultje in je profiel, dat is ook nog in de oude bak (jaja, heb dat ook nog mee gemaakt *LOL* )

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 12:56

Dat is idd de bak waar ik ook altijd in heb gereden Haha!
Wel jammer dat het allemaal zo veranderd is hoor.... Het was altijd wel leuk rijden in die buitenbak, waar nu die nieuwe binnenbak staat. Hebben ze nu nog een buitenbak??

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 12:59

Ja, er is nog steeds een buitenbak (je kan het ook gewoon zwembad noemen) maar die stond daar eerst toch ook al?? Ik weet nog wel dat er een paddock was waar nu de tuin van Siesling ligt en op de parkeerplaats was nog een of andere longeerring geloof ik

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:27

nee de buitenbak was eerst zo paralel aan het bospad, waar nu een stuk van de binnenbak staat.
idd lieve foto van Juultje Lovers

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 13:50

Oh oke, hebben ze de binnenbak dan groter gemaakt, want die stond er al wel, (volgens mij hoor Haha! )

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 13:59

Die tweede binnenbak is er pas gekomen nadat ik daar weg ben gegaan. Daar was idd eerst de buitenbak, en die stond dan een kwartslag gedraaid. Achter en naast de oude binnenbak was weiland, en dan stonden er nog twee schuren; de lage met de ponies, en die hogere met stallen en de zadelkamer.

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-03 14:19

Maar die binnenbak is al wel gebouwd voordat de manege van Annemiek was en toen alle paarden er nog waren, want daar heb ik nog mijn eerste privelesen in gehad, 8 jaar terug