Ik heb vandaag voor het eerst op Whitney gezeten, Whitney is nu 3 jaar, en ze is van Amber (ambiiee hier op bokt). Ze pakt het super op, we hebben haar voor af eerst aan de longe gehad, 1,5 maand geleden zijn we begonnen met longeren en deden we dit 2 keer in de week en vandaag was de dag. Het ging echt super goed en dit hadden we echt niet verwacht in het begin want Whit was best moeilijk, bv 5 keer in een half uur achter over met zadel en al..... We hebben het lekker rustig aan gedaan, veel gestapt, klein stukje gedraaft. Ben benieuwd wat jullie van der vinden, voor mij is het er wennen, want mijn eigen paard heeft een schofhoogte van 1.76m, en heeft hele grote passen, Whitney daarin tegenin een stuk kleiner, is door het paint wat er in zit achter hoger dan voor, dus zit echt heel anders, ff wennen maar ging echt super!

afstappen....braaaf

En klaar.....Braaf paard!!

. Ga zo door
ik kwam er inderdaad achter dat ik de foto's zag, het is gewoon een rare tik denk ik, want deed er niks mee, ik zie het idd op meerdere foto's, maar weet het verder niet, probeerde er ook niet mee te sturen ofzo, want echt druk had ik er niet mee, hele lichte druk meer niet. Zal er idd de volgende keer op letten, dit staat een beetje knullig