Míjn paard!
Sinds 3 dagen is Amon van mij, na een héle lange tijd van dromen, hopen en wensen! Ik kan nu dus echt zeggen dat het míjn paard is, en niet zomaar míjn paard, maar mijn knapste paard van de hele wereld! Want dat is ie! Hij is het afgelopen jaar zó gegroeid (hahaha, ja, ook in de breedte!

Vandaag was weer de tweede keer sinds ongeveer een jaar dat ik serieus met hem gereden heb, en ik ben zó trots op hem! Hij doet gigantisch hard zijn best, en ik ben hardstikke blij met het plaatje nu! Ben erg benieuwd wat hij over een half jaartje doet!

Even wat over Amon! Hij is een 8-jarige kruising AndalusiërXKWPN, wordt al een hele tijd uitsluitend bitloos gereden, en dat gaat super! Qua niveau hoop ik dat we binnekort rond de B zitten, haha, het lijkt me leuk om wat onderlinge wedstrijdjes te rijden, om een doel te hebben om naartoe te rijden, en gewoon omdat het leuk is!

Het valt natuurlijk ook niet mee, met zo'n buik, hihi

Nou, ik krijg graag tips! Mijn eigen punt is dat ik héél erg in een stoelzit zit! Komt waarschijnlijk door de combinatie van een zéér breed paard, een boomloos zadel en te korte beugels.

Oooh wat is het toch een knap paard

Hihi, de galop dus, heel moeilijk, maar we doen ons best!

Mijn favoriete foto! Hij loopt hier precies zoals ik het voel, licht, los, blij, lief, fijn been- en ruggebruik, hij doet z'n best, ben hardstikke blij met dit plaatje!

Even een moeilijk momentje, verruimen vlák na een wending. Niet alleen vind hij het moeilijk hoor, ik ook, haha!

Ja, ik hóú van dit paard! Echt mijn droompaard, haha!

Oh. En nee, ik heb geen cap op! Het ligt aan mijn bui of ik hem opzet of niet, gisteren wel, vandaag niet, en ik vind het príma om er commentaar op te krijgen uiteraard, maar dat is het énige commentaar waar ik weinig mee zal doen. Dus bespaar de moeite!

Tips over hem, mij, ons en andere dingen hoor ik alleen maar heel graag natuurlijk!

Liefs, Joyce