Dit is de 4e keer dat Aaron op bokt is te zien. Hij is alleen nog maar met dressuur work bekend op bokt.
Nu dus de afdeling springen. Ik heb over ongeveer 2 maanden een aantal foto's gemaakt en die wou ik hier graag laten zien.
Aaron is een 12 jarige haflinger ruin, die sinds 12 augustus 2008 bij mij is. Bij de vorige eigenaar is aaron alleen maar gebruikt voor crossen of wandelingen door de polder/strand/bos/duinen. Sinds 12 augustus zijn ik en aaron bezig met lessen. Sinds afgelopen donderdag heb ik ook springles met aaron.
Volgens mijn dressuur instructrise zijn wij B start klaar.
Mijn vraag aan jullie is, zijn wij dat ook voor het springen?
goed om even te weten;
Ik heb in die 2 maanden 1.10 met aaron gesprongen(hier is geen foto van), maar zijn wij helaas door een oxer gevallen en dat bracht bij ons beide een erge schrik op. We zijn nu weer rustig aan het opbouwen.
Toen ik voor het eerst met hem ging springen, sprong hij eigenlijk helemaal niet en het enige wat hij kon was keihard crossen door de bak en met een enorme vaart op de hindernis afgaan en dan 2 opties of er keihard overheen vliegen of vol op de rem.
genoeg verteld!
hier de foto's

Dat was wat ik bedoelde met er keihard op afrace en gelijk stoppen. Hij was heel onverwachts die periodes. want de ene keer sprong hij wel, en kon ik hem netjes in houden en soms was hij niet in te houden.

nog wat Dressuur:

Commentaar Dressuur:
* voeten!!
* Handen hoger dragen
* Voor uit kijken
* Schouders naar achteren
* Niet naar voren vallen
Commentaar springen:
* Niet te vroeg gaan zitten
* Voor uit kijken
* Handen
* Voeten
Donderdag heb ik weer springles, en dan worden er weer foto's gemaakt.
Die ga ik dan ook even plaatsen.
Tips zijn altijd welkom zolang je het maar vriendelijk houd.
Liefs Liz