rijden met nat weer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

rijden met nat weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 08:49

Het was zaterdag een beetje regenachtig, de bak was nat (ondergrond was goed), dus maar wat foto's gemaakt. HEt was ongeveer kwart over 8 's morgens. Ik had al 3 weken niet meer op deze gereden, maar toch verleert ze het niet.

Helaas heeft ze extrerieurmatig wat kleine tekortkomingen. Maar ik zou hier zo wedstrijden op durven rijden. Ze maakt zichzelf extra groot, loopt altijd heel erg relaxed en werkt altijd graag. Ze pakt ook alles heel gemakkelijk op.
Let maar niet op mijn houding met die dikke jas Knipoog

galopje
Afbeelding

halthouden, wat ik aan het doen ben weet ik niet Verward Ik was uitleg aan het geven over hoe de camera werkte, maar toen ben ik er meteen opgezet
Afbeelding

schouderbinnenwaarts
Afbeelding

En deze vertekent heel erg Haha! de bak is maar 12 bij 24, maar wel nat.
Afbeelding


Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 08:55

Brr wat ziet dat er nat uit zeg!
De bak lijkt meer op een zwembad joh Haha!
Maar ik vind dat je leuk kan rijden hoor zo op de foto's!

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 12:03

Had je nou paardrijles of zwemles? Haha! Jeetje zeg wat een ontzettenden modderpoel! Wil je paardje daar nog wel in lopen? Zo te zien wel! Ziet er verder goed uit hoor!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 13:48

ziet er goed uit hoor!
en die exterieurtekortkomingen vallen ook heel erg mee
oke, hij is wat overbouwd, sommige jury's gaan je daarop afstraffen en zeggen dat je paard op z'n voorhand loopt
maar er zijn ook jury's die daar wel doorheen kijken, en daar zijn de meesten van

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 14:12

Nou, ik vind het echt jammer van die weke rug en het overbouwd zijn.
Ik heb haar niet officieel gestart, maar misschien dat ze het best zou kunnen tussen de paarden. Ze is maar 1.53. Maar werkt echt graag.
Laatst op de manege was ik aan het uitstrekken in draf. En mevrouw had door dat er gekeken werd (het is net of ze weet wanneer er extra je best gedaan moet worden) en degenen die keken (1 ervan jureert toevallig ook) waren onder de indruk en wilden dat ik het nog een keer deed. NOu, daar gingen die benen weer. Het voelde zo goed. Toen zaten ze mij te stangen of ik even ene contrgalop wilde laten zien. Tuurlijk, en dat deed ze ook goed.
Dus zegt iemand en nu een galopwissel. Ik zeg, dat heb ik nog niet geoefend. Maar ik reed een diagonaal en aan het einde sprong ze wel om (niet perfect, maar wel voor en achter tegelijk). OP beide handen kon ze het Verward (Ik had het nooit zodanig gedaan, wel stap-galop-stap-andere galop)
Waarom ik er geen wedstrijden mee reed? De eigenaar wil het niet, die vindt het te veel gedoe om er steeds achteraan te moeten en pony en trailer uitlenen wil hij ook niet. En het is een fokmerrie Helaas. Maar zo kan ik er wel leuk mee oefenen. Ik geloof best dat er wat in zit. Dat zeiden die mensen langs de kant ook.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 14:15

jammer dat zo'n eigenaar dan zo tegenwerkt
maar mag ik vragen waarom je hem dan rijdt?
is het de enige die er is te rijden, of wil de eigenaar dat je hem goed doorrijdt voor de verkoop ofzo

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-03 14:24

Nee, ik rij nog 2 paarden. Maar deze rij ik al vanaf dat ze 3 was. Ze is nu 8. Haar 2 merrieveulens zijn al jeugdkampioen geweest, het hengstje is verkocht, en het veulen van vorig jaar was van augustus dus te laat voor de keuring. Ik kom al 12-13 jaar bij deze mensen, telkens worden ze weer verkocht, maar deze laat ik niet zomaar meer in de steek Haha! Er staat ook nog een 3-jarige, maar die wisselt nu dus die kan geen bit in (en is dus ook nog niet ingereden). Verder dus nog een jaarling

[ITP] Sneeuwfoto's (jaja, nog meer, heel veel dit keer)
Op 1 foto staat deze merrie ook (moeder) beetje vaag dat wel.

FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 16:37

een erg mooi paardje hoor...inderdaad erg veel blub.....maarja....!!! erg leuk paardje hoor!!

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 17:06

De echte die-hards rijden ook bij snertweer! Die bak ziet er zwaar beroerd uit ja, maar jouw rijden niet hoor!


Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 18:50

neej het rijden ziet er idd heel mooi uit hoor.. en jah ik zelf durf eigenlijk niet in zo'n blubberbak te rijden maaar dat ben ik maar Tong uitsteken:P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers