Nou eindelijk na hier al een hele tijd op bokt te zitten heb ik dan eindelijk een at work topic kunnen openen
.Met mijn verzorgpaarde/bijrijdpaarden heeft het nooit meer gezeten jammer genoeg. Na onwijs veel ellende achter de rug te hebben ben ik eindelijk weer in training!
Met me huidige bijrijdpaardje Tristan, lessen we nu ook vollop en zijn we hard aan het trainen.
Dit na een half jaar uit de running geweest te zijn, doordat me afgelopen bijrijdpaardje ook kreupel was en later is verkocht.
Tristan is een 7 jarige ruin, ik rijd hem nu ongeveer 2 maanden.
Ik ben onwijs blij met hem! Het gaat met tegenslagen goed. Hij is erg fris en dus ook erg moeilijk met rijden. Linksom is die vooral erg sterk, hij houd zich daar graag vast. En loslaten zit er niet bij. Ook is galop ons moeilijke punt.
Vandaag ging het rijden niet zoals het de laatste tijd is gegaan, hij ging veel fijner. Maar door de regen is die niet onwijs veel gereden de laatste week, dus vandaar dat het vandaag wat minder ging. Maar toch eindelijk ons eerste topic! Hopelijk mogen er veel volgen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ook of er misschien ooit een dresuur debuutje in zit?
Jullie mogen uiteraard commentaar geven, houd het asjeblieft alleen wel netjes.
Eigen commentaar:
1. handen iets meer dragen,
2. Hakken uitdrukken, tenen naar binnen.
3. Rechtop zitten
4. Geen geld zoeken.
5. Soms iets meer bijmekaar rijden.
Hier komen dan de foto's!
Foto's overigens niet echt van het inrijden, willekeurige volgorde ook!

Meet Tristan en mij,

Strekken kan die ook,

Wat is dit
, een actie nadat die was geschrokken 

Waar ligt het geld?

Binnenhand omhoog, links om he..

Onze drama galop

Op je kont!

geconcentreerd bezig

Wijken,

Nog een keertje,

Andere kant op, alleen iets te streng met me binnenhand.
Hij wil er graag onderuit lopen,

Nog even als bewijs dat ik soms wel recht kan zitten

Ik houd van me ventje
!!!Ik hoop nog een lange tijd met jou door te kunnen gaan.
Nou ik ben benieuwd
!En Stephany ook harstikke bedankt
! (woplala als ik het goed zeg) 
en zowiezo nog niet op 2 teugels, dat heeft even zijn tijd nodig.
Wat een mooi paard is Tristan Lys! En ziet er goed uit!
.
!!!
Het enige commentaar dat ik kan vinden is dat je met wijken soms iets rechterop moet zitten .