Op verzoek: bewegingsfotos van Bandito!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:08

Ik heb gister voor het eerst met mn andalusier gereden in een natte bak. Je wil niet weten hoe hij liep. Zn voorbenen trok hij op tot zn kin en zn achterbenen tot zn kruis. Maar hij was braaf. En in galop zit hij helemaal super.[/quote]

Volgens mij haten Andalusiers modder enzo, in het bos probeert Canta alle plassen te ontwijken of eroverheen te springen. Alleen helder water bijv. uit de kraan vindt hij wel heerlijk![/quote]
Laatst bijgewerkt door Cantaor op 06-02-03 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:09

Ik heb die foto's nu al zeker vijf keer bekeken... Ik denk dat ik een lening aanga...
Hoe is zijn karakter trouwens?

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:11

Mmmmm..................
die QUOTE functie heb ik nog niet onder de knie geloof ik.
hihi

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:12

Heeey! Dat van dat water, dat ken ik!! In die week dat Moreno hier was, heb ik hem ook gereden en gelongeerd in een waterige bak! Hij vond het heel erg eng, en wilde er absoluut niet door... En trok zijn benen ook tot onder zijn kin, zeker als het sneeuwde... Als het droger was, had hij absoluut niet zoveelknie-actie...

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 23:46

Piropo is het intussen wel gewend, hij houdt niet echt van blubber maar hij loopt er wel gewoon doorheen nu. Maar rollen in de nattigheid? liever niet, daar zoekt hij nog steeds een droog plekje voor...

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 00:03

HI HI grappig die overeenkomsten

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 01:00

Nou dan hoort de mijne tot de uitzonderingen want hij is dol op water! Na zware regenval staan er vaak grote plassen op sommige bergpaden en daar issie niet uit te branden! Hij maakt er een heel waterballet van (ja en BEDANKT weer Suevvie haha!) en soms gaat hij al een beetje door z'n knieeen om te rollen. Als hij los in de bak loopt gaat hij echter ook meestal om de plassen heen maar soms scheurt hij er recht door!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 01:08

Zijn karakter is superlief, helemaal niet bijterig ofzo en erg vriendelijk naar mensen die bij zijn stal komen, echt een gezelligheids paardje zeg maar. Mijn broertje van 21 gaat altijd bij hem kijken als hij hier is en noemt hem "mijn grote vriend", hij is helemaal op bokt komen kijken naar de foto's en is verder totaal geen paardenmens (Maar hij is wel op een mak paard met mij de bergen ingeweest en heeft ook gedraafd en gegaloppeerd! FF offtopic maar ik was ZOOO trots!). Hij is dus ook dol op Bandito en wil dat ik hem koop maar ja.... *zucht* Toen ik hem vertelde dat Idra misschien interesse zou hebben zei hij eerst NEEEEE maar toen zei ik: Ik kan hem toch niet kopen en Idra is lief en goed voor hem, en die Spanjaarden niet. Dus toen besloot hij dat Bandito dan maar naar Idra moest haha Haha!
Als hij in de bak staat komt hij ook altijd bij je kijken met zijn oortjes naar voren. En eerst was er heel erge storm hier, toen stond hij in de bak en ik moest hem op stal zetten. Hij was heel erg bang van alle klapperende dingen en de wind die onder zijn gat doorjoeg, maar hij bleef bij me en luisterde goed naar mijn stem. In de stal slaakte hij een grote zucht, zo van hehe, we zijn veilig.
De eerste keer longeren snapte hij ook meteen (gelukkig voor hem) en verder vind ik hem een superlief paardje. De meeste jonge hengsten zijn toch een beetje happig of proberen te kijken tot hoe ver ze kunnen gaan door soms laag te stijgeren ofzo maar dat heeft hij nog nooit gedaan.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 10:39

Haha! Ik zal hier echt wel een lening moeten aangaan als ik de uitverkoren kandidaat ben om Bandito te kopen.... Maar ik blijf op de LOTTO spelen!!!
En dat karakter klinkt helemaal als Moreentje, die heeft nooit een poging gedaan omzich te bewijzen. Zelfs als hij dat shetlandermerrietje zag bleef hij mij mooi volgen (al roepend) en deed geen poging zich los te rukken...

leonie_1986
Berichten: 1994
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 10:44

idd kwijl kwijl kwijl Kwijl Kwijl Kwijl . wat is ie toch moooooiii! is wel grappig, bij sommige foto's zie je de scahduw van diegene die de foto'd maakt! Pling

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 13:15

Mooi beest zeg. Ik heb nu hier op mijn werk net het muziekje "another one bites the dust "opstaan. Past er wel mooi bij Knipoog

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 13:20

wow wat een super beesie !
Als ik geld had.... Haha!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 13:26

Wat een ontzettend mooi paard zeg, echt gave ruime gangen!!!