Voorproefje sneeuwfotos Genderose!!!!!!!

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Tancreda4

Voorproefje sneeuwfotos Genderose!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-03 13:41

Hier alvast een paar sneeuw foto's van Genderose!! De rest moet ik nog inscannen, maar ik ga eerst even lekker naar mijn paardje!!
Deze foto's zijn donderdag gemaakt, toen het nog niet heel erg sneeuwde. Jammer dat ik zaterdag geen fototoestel bij me had, toen lag er 100x meer...

Afbeelding

Beetje eng oog!!! (Op achtergrond zijn otto en union de bakrand sneeuw vrij aan het maken Haha!)
Afbeelding

Daarna lekker opwarmen met een dekentje, en ff lekker rollen!!
Afbeelding

Dat waren ze, binnenkort meer!!!
Groetjes Ingrid

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 13:46

Die tweede foto vind ik echt heel mooi!!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:51

heej
ik vind ze allemaal mooi.. haha bij dat rollen blijft ze ook zo naar de camera kijken hihi lief...

Barcardi (3-5-2006/24-3-2015) Kaprice (24-3-2015/27-3-2015) Rust zacht mijn allerliefste meisjes
I'll be Gentle, mijn toekomst, mijn maatje (L)

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:38

Er is al een nieuw topic gestart met dezelfde foto's en meer dus ga ik deze op slot gooien.
In het vervolg graag de wijzigknop gebruiken. Dan kun je in een eerder gestart topic nog foto's bijvoegen.

Take time to do what makes your soul happy.
[ITP] En dan kiest ponylief voor een knuffel van zoonlief <3

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten