dressuur-tinker :s

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 16:32

Oh ik heb hier nog helemaal mijn gal niet gespuwd ~~}> Maar dat was ik ook niet van plan hoor, ik wil je ook alleen even een veer in de kont steken Haha! Veel gevorderde ruiters zien veel foutjes bij beginners als wij, en die zijn er uiteraard ook, maar ja de verfijning komt vanzelf wel een keer. Tijd nemen om te leren is in ieder geval van groot belang, er zijn mij teveel mensen die een jong paard is en veel te rap tempo omhoog rijden! Ga zo door hoor, je krijgt de duim voor paardvriendelijk rijden van me OK dan! Haha!

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:31

peeky schreef:
Tijd nemen om te leren is in ieder geval van groot belang, er zijn mij teveel mensen die een jong paard in een veel te rap tempo omhoog rijden! Ga zo door hoor, je krijgt de duim voor paardvriendelijk rijden van me OK dan! Haha!


OK dan!

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:11

peeky schreef:

Tijd nemen om te leren is in ieder geval van groot belang, er zijn mij teveel mensen die een jong paard in een veel te rap tempo omhoog rijden! Ga zo door hoor, je krijgt de duim voor paardvriendelijk rijden van me


Hier ben ik het ook helemaal mee eens hoor. *LOL*

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 22:41

Bloos! oké enough enoough.... Bloos ik ben idd een mega beginner qua rijden. ik bedoel, manegerijden kun je werkelijk niet vergelijken met trainen met je eigen paardje. natuurlijk wil ik zo mooi en fijn kunnen rijden als wie dan ook. Ik vind dressuur echt geweldig, en steeds meer nu ik Gam heb. Nu weet ik pas hoeveel moeite het kost om zover te komen en als ik zie hoe de 3 jarige kwpn-ers van stal er klakkeloos doorheen wandelen... pfffff ben ik jaloers hoor. niet dat een kwpn-er of nrps garant staat voor dressuurcrack maar ditte.... gam is voor mij een kanjer met karakter hoor. Scheve mond en dan dat lichaam er nog bij wat lomper is....

ik hoop dat we over een half jaar nog mooiere plaatjes kunnen laten zien, laat ik het daar maar op houden Lachen

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:26

Nou Pellie ,starten met die handel . Het ziet er super uit hoor,enne jou proef gaat vast beter als de mijne ;wij vlogen bokkend door de voltes Haha!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:36

gave tink! ziet dr goed uit!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:05

Ik geloof niet dat Pellie wedstrijdambities heeft Haha!

Maar 1 ding; Je moet wel op de keuring onder het zadel rijden hoor. Je kan mijn jasje, enz wel lenen!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 20:58

Nou da's erg aardig van je Maaikie.... ik weet alleen niet of ik wel op dat soort aanbiedingen zit te wachten >;)

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:12

MOOOIIII!!! Mooie Tinker, mooie manen vooral!! Tong uitsteken Kwijl Daar wil ik wel wat van lenen voor mijn Bonte!! Cool

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 21:14

dank je melanie, de kapster komt toch nog langs voor de keuring dus wat er afgaat kan ik je wel opsturen... Haha!

Woestein

Berichten: 2847
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 14:22

Pellie schreef:
Nou da's erg aardig van je Maaikie.... ik weet alleen niet of ik wel op dat soort aanbiedingen zit te wachten >;)


en als die van Maaike niet passen o.i.d heb ik nog wel een wedstrijd setje hoor...Haha!
Dus meedoen zal je... ~~}>
HIhihi

Oja donderdag 14:00 a.s (morgen dus Schijnheilig )is het moment...
Hoop dat meneer zich gedraagd...

Groetjes Angenita

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:26

Goh kom je knolhobbelen?? Tong uitsteken
Misschien ben ik er dan ook wel Haha!