Kyra @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:51

Heb je je pony op de groei gekocht?
Mag je em wel veel krachtvoer geven!

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:56

Danielle_1 schreef:
Heb je je pony op de groei gekocht?
Mag je em wel veel krachtvoer geven!


Dit is wel een heeeeeel erg kinderachtig antwoord!Sjonge jonge...waar maken jullie je druk om! Deze pony ziet er meer ontspannen uit dan een aantal paarden die een centimeter of 60 hoger zijn. Dan kan je, naar mijn mening, beter daar commentaar op gaan leveren! Natuurlijk ziet het er niet zo mooi uit, maar who cares? En dan van die cap; laat haar. Zij heeft er uiteindelijk spijt van als ze komt te vallen en een blijfend letsel overhoudt naar aanleiding van het niet dragen van die cap!

Kimpjeuh
Berichten: 383
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Holsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:10

Danielle_1 schreef:
Heb je je pony op de groei gekocht?
Mag je em wel veel krachtvoer geven!

dat is echt super kinderachtig
wat heeft zij nu aan zo'n rot-reactie!
okej nu zijn er dus wel genoeg negatieve reacties geweest ! ze heeft nu wel door dat jullie het niet met haar eens zijn! nu is het wel efkes genoeg!!
liever geen reactie dan zo'n reactie als hierboven die op niets trekt!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:22

Haha! Niet te geloven zeg...al die reacties! Haha!

Je bent te groot....als je er echt op zou rijden zou ik flink commentaar geven Maar het is gewoon om die shet eens goed de les te lezen...
Ik heb ook (helaas) af en toe op een shet moeten stappen, omdat ie dacht dat ie met kleinere kinderen op automatische piloot mocht gaan...
Was geen gezicht, maar daarna liep ze wel weer fatsoenlijk
Kleine kinderen kunnen nou eenmaal niet de overmacht krijgen bij een shet, de kinderen die dat wel kunnen zijn zeldzaam. bovendien worden de meeste pony's verpest doordat ze niet eens in de zoveel tijd weer even fatsoenlijk gereden worden....., dus af ent toe iemand erop die weer even laat merken / voelen hoe het ook alweer de bedoeling was, daar ben ik voorstander van OK dan!

Ik vind het absoluut niet uitzien Maar ik snap jullie bedoeling en jullie beperking bij het ontbreken van een kleiner bekwaam iemand....
De pony kan het gewicht aan....en als het een tijdelijke oplossing is...moet het wel even kunnen

Ik heb Otje helemaal naar dennis gebracht om in te laten rijden, dus wie is hier de idioot.....jullie of ik.... Verward Schijnheilig

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:42


Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:47

pril85 schreef:
tuurlijk blijf ik niet op haar rijden zoals ik al zei is dit om haar even de basis dingen te leren van het rijden, en dat ze wat rustiger word.


Dan zie ik niet in wat er mis mee is dat je er nu op rijd.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:17

Anke schreef:

Dit is al overwogen, maar helaas ben en blijf ik een arme student..

In ieder geval fijn dat er mensen zijn als Anke, Talented en Kimpjeuh. Vooral met de reactie van Kimpjeuh ben ik blij. Het is gewoon heel vervelend om bepaalde reacties te krijgen en die komen soms harder aan dan mensen denken. Verdrietig

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 23:28

Sorry hoor maar ik vind dit een beetje een achterlijk zeik topic sorry dat ik het zeg, Ik vind het ook geen gezicht Maar iedereen is wel eens te groot voor zijn pony geweest en zei rijd hem alleen in. wees blij dat zei die pony in wil rijden en ook is aan kinderen denkt, heb me neefje ook van een shetlander af zien klappen en dat ging egt hard hij had gelijk zijn arm op 3 plekken gebroken, toen dacht ik ook is van was ik er maar eerst even opgegaan. als dit alleen inrijden is ben ik het er wel mee eens dat ze dat doet, ik zou het persoonlijk zelf niet doen want ik ben al te groot voor een paard van 1 meter 60. maar als ik toch een stuk kleiner was enzo was ik er ook gerust op gaan zitten. Maar vind het wel jammer dat je hem aan de longeerlijn heb zitten, als dat shetje iets verkeerds doet steigeren ofzo trek je hem zo onderste boven denk dat je beter de longeerlijn er af kan halen en dat je hem haar ook minder tegen zit in de bewegingen Lachen succ6 verder

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 00:32

ik vind het ook niet een gezicht.en zoals al vaker gezegt is HET IS TIJDELIJK!en kweet niet wie het zei anke geloof ik?het is om die shet eens Flink de les te leze.want kleinere kinderen krijgen dat niet voor elkaar.shets zijn zo sterk.dat lukt niet.!
vind het een lieve shet,en k hoop dat je een geschikte ruiter vind Knipoog!
succes!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 01:03

Idd Loez,
en de kleinere ruiters staan al in de rij Haha! als ze braaf is..
We hebben het echt geprobeerd, verschillende kleine ruiters geprobeerd, maar Kyra is echt een donder Haha!
En die willen nu liever niet, wat ik wel snap als je de grond een paar keer flink van dichtbij hebt gezien Knipoog
maar kyra is wel lief Haha!

poetser

Berichten: 4320
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 07:05

ik krijg de schrik van mn leven als ik dit zie. begrijp me niet verkeerd, maar ik heb met een lengte van 1,75m ook een shet ingereden van 98cm hoog. ook een grote dondersteen. toen hij ver genoeg was ingereden om er kleine kinderen op te laten rijen, kreeg de eigenaar de dierenbescherming op de stoep. ze vroegen mij waarom ik erop gereden had en ik moest het doen, anders ging hij naar de slacht!!!! achteraf bleek dus dat ik met mn 52 kilo mijn verzorgshet ter dood veroordeeld had. de dierenarts had mij uitgelegd dat shetten het gemakkelijk kunnen houden, maar wel als ze gewend zijn aan gewicht anders is het slecht voor hun rug. vele hebben hier overigens geen last van.

de pony heeft er veel plezier in, maar houd zijn rug alsjeblieft goed in de gaten. en dat het er niet uitziet????? het plezier dat ze hebben maakt dat toch goed?

groetjes christi

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:11

Christi,
Dit is ook alleen maar om in te rijden,
En we houden alles heus wel in de gaten,
En ik weet niet hoe dat in belgie gaat, maar hier in NL komt de DB pas als het paard half dood in een wei ligt, en dan nog niet eens...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:15

Sorry ik vind sommige reacties hier erg kinderachtig..
het kan dat je het er niet mee eens bent ( ben ik ook, zie pagina 3 geloof ik) maar laat loesjuh dan wel in haar waarde..
kinderachtige opmerkingen als 'heb je je pony op de groei gekocht' vind ik afschuwelijk.. reageer dan liever niet Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:23

Toch opvallend dat Margon de topics van Cloverdale altijd als een gek reageert, en hier nog niet gereageert heeft? Schijnheilig

Verder mijn mening: Je bent te groot, voila. Daar verander je niks aan. Je hindert de pony waarschijnlijk ook in z'n bewegingen. Maar voor een keertje vind ikhet niet zo erg, aangezien je ook niet te zwaar bent. Veel reacties in dit topic vind ik héél, héél erg kinderachtig.

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:24

Iedereen denkt er hier wel erg makkelijk over. zoek een klein grietje voor je pony. ja makkelijker gezegt dan gedaan. je kan geen kind op een moeilijke shet zetten. dat word dan echt dubbel niks.

leuke foto's hoor...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:27

tzal een beetje sneu zijn voor die kinderen die willen daarna nooit meer rijden Haha!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:28

Sammm schreef:
Toch opvallend dat Margon de topics van Cloverdale altijd als een gek reageert, en hier nog niet gereageert heeft? Schijnheilig


volgensmij is Margon op vakantie Haha!

poetser

Berichten: 4320
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:40

Waterkippie schreef:
Christi,
Dit is ook alleen maar om in te rijden,
En we houden alles heus wel in de gaten,
En ik weet niet hoe dat in belgie gaat, maar hier in NL komt de DB pas als het paard half dood in een wei ligt, en dan nog niet eens...


toen dat gebeurde (2 jaar geleden) woonde ik nog in Nederland. ze kwamen langs omdat er geklaagd was door mensen die het gezien hadden.

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:49

wat een lieve pony!die doet het al goed!het stoort me alleen dat jij erop zit zo lang en dan zon klein ponytje!

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:13

zo en nu is het wel genoeg!!! !
er zijn al 4 opagina's vol gepraat met die onzin van dierenmishandeling wat nergens op slaat en dat ze te groot is weet iedereen nu wel,schetjes zijn gewoone onwijse eigenwijze beesten en die hebben wel een aanpak nodig *LOL* .
ik vind dat iedereen die nog wat te zuren heeft het gewoon maar voor zich moet houden!
en de mensen die willen zeggen dat het een leuk beesjes is of dat soort dingen die kunnen wel gezegt worden maar hou die domme reacties voor jullie..... Boos! .
hun weten nu wel wat jullie er van vinden en ze zitten echt niet meer te wachten op die domme reacties van jullie!!!!!
sorry maar ik hoop dat mensen het hier met mij eens zijn?
nou ik stop hier maar ik vind dat jullie elkaar niet zo af moeten kraken!
laat ze het lekker zelf uitzoeken en een beetje commetaar mag tuurlijk,maar dit word te overdreven......... Boos! ...

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:31

Dank je wel, die is duidelijk! Haha!

En lovelygirl, het gaat inderdaad al een stuk beter met Kyra, maar nog lang niet goed genoeg. Van de week durfde het verzorgstertje het wel weer een keer. Zij is er een keer of acht (!) vanaf gevallen in minder dan een half uur. Toen gaf ze het op. Lijkt me ook niet zo gek..

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 11:47

loonie schreef:
zo en nu is het wel genoeg!!! !
er zijn al 4 opagina's vol gepraat met die onzin van dierenmishandeling wat nergens op slaat en dat ze te groot is weet iedereen nu wel,schetjes zijn gewoone onwijse eigenwijze beesten en die hebben wel een aanpak nodig *LOL* .
ik vind dat iedereen die nog wat te zuren heeft het gewoon maar voor zich moet houden!
en de mensen die willen zeggen dat het een leuk beesjes is of dat soort dingen die kunnen wel gezegt worden maar hou die domme reacties voor jullie..... Boos! .
hun weten nu wel wat jullie er van vinden en ze zitten echt niet meer te wachten op die domme reacties van jullie!!!!!
sorry maar ik hoop dat mensen het hier met mij eens zijn?
nou ik stop hier maar ik vind dat jullie elkaar niet zo af moeten kraken!
laat ze het lekker zelf uitzoeken en een beetje commetaar mag tuurlijk,maar dit word te overdreven......... Boos! ...



amen

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:11

vind ik ook!!

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:53

Dan schiet op met dat inrijden en zet er een kind op Knipoog Haha! !!

Vind haar ook te groot (1000e reactie..), maar wel een leuke pony!!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:19

reactie 1001 Haha! zeker weten veel te groot, ook zeker weten geen gezicht, en je zit die pony heel erg in de weg. Maar dat neemt niet weg dat die pony wel eens met kinderen op de loop kan gaan. En als ie braaf moet zijn dan moet ie braaf zijn. Wel denk ik dat er genoeg kindren te vinden zijn die het niet erg vinden om van een shet af te stuiteren, en die met veel plezier gratis je pony willen inrijden. Zo moeilijk is dat helemaal niet. Ik weet dat ze heel erg stout kunnen zijn die kleine dingen en zo af en toe is het dan nodig om er iemand (ookal zijn ze te groot voor de pony) op te zetten die ze even de les leest. Maar houd dat bij een paar keer. En persoonlijk zou ik niet met de foto's te koop lopen. Je weet wat voor reacties je kunt krijgen.