Rijfotos van de shets

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:08

Rianne je kan ook een bericht op marktplaats zetten dat je een instructrice zoekt.. Sommige instructrice's komen bij huis les geven

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 11:12

Maar ik weet geens of ik het mag van mijn ouders.. want ik doe heel veel aan majorettewedstrijd wat best veel geld heb.. dan zit ik nog eens een x op een majorette club en krijg ik ook priveles. En misschien kan ik iemand vinden die zelf ook paardrijd ( een ouder iemand die ik ken) die les wil geven.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:13

Misschien iemand van Bokt?
Die ook in Nunspeet woont..
En wel gratis les wilt geven

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 11:16

De enige die in Nunspeet woont op Bokt is Lindsey ( toushi) en tja die rijd op mijn Sanne hahahaha

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:19

Oohw hihi.. En briefje bij de Supermakt ophangen?
En erbij zetten dat het gratis moet zijn...(reageren er denk ik niet zo veel op maar je kan het proberen)

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 11:23

Ja dat kan.. maar we hebben zoveel supermarkten in Nunspeet haha.. ik kan ook wel even bij de dierenwinkels kijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:23

Ga eens naar Belvedere en vraag daar naar Anouschka en vraag haar of ze je les wil geven Haha! Nee ze is geen instructrice daar

En of ik zelf rijd? Ja hoor al bijna 16 jaar, ik kan alleen geen foto's plaatsen omdat ik die gewoonweg niet heb Knipoog

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 11:24

Anouschka ken ik dus echt niet hoor.. ken daar geen 1 mens meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:32

IloveShets schreef:
Anouschka ken ik dus echt niet hoor.. ken daar geen 1 mens meer.

Ik zeg ook niet voor jan *** VRAAG naar haar. Ik was er ook niet echt vanuit gegaan dat je haar kon, anders had je het wel uit je botte hersens gelaten dit soort foto's te plaatsen...
Verder gezeik doe je nu maar via PB Knipoog zodat we niet meer offtopic hoeven te gaan.

BenI

Berichten: 274
Geregistreerd: 09-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:42

Misschien is het een leuk idee om met de shetjes te gaan mennen?????? Dat vinden de meeste shets erg leuk en je ziet heel vaak dat als kinderen te groot worden voor de shet dat deze voor een karretje wordt gezet. Let er in iedergeval op dat je niet te zwaar wordt voor de pony. Want dan kan hij last van zijn rug krijgen.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:53

Ik vind het leuke foto's, ja oke je bent er een beetje groot voor, maar dat zijn veel ruiters die op shets rijden, maar dat wil niet zeggen dat het minder leuk is, de schoonheidsprijs zul je hier niet mee winnen, maar dat is jouw doel ook niet, je wilt lekker lol hebben met je ponys.

En ik neem aan dat je niet een halve dag achtereen rijdt, maar een paar keer week ofzo?
Dan hebben deze shets, mits ze gezond en niet dragend zijn er echt geen problemen mee, je bent misschien telang maar niet te zwaar.
Ik vind het leuk dat je zo met je ponys bezig bent en dat je laat zien dat je aan je houding werkt, want je bent zeker voorruit gegaan.

Mensen moeten shets niet altijd als watjes of kroelie woelie pluche pony's beschouwen, ze zijn bere-sterk en kunnen makkelijk een meisje zoals jij dragen, wees niet teveel eisend (gewoon recreatief)en ga lekker door.

Veder vind ik de tip van BenI een hele goeie, mennen is echt leuk, vooral als je over een tijdje echt te groot en te zwaar wordt om nog regelmatig op je pony te rijden.

Nog veel plezier met je pony's en laat je niet ontmoedigen door wat andere zeggen!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:58

IloveShets schreef:
De fotos staan er toch dat we op rianne zitten?? Verward maja DOM!!!!!!!! hier kan ik heel pissig om worden hoe jullie reageren.

rianne, je schrijft hier dat je daar heel pissig om wordt maar hier schrijf je:
Citaat:
En nu dan mijn rijfotos op hercules.. ziet er niet egt uit!! Ik weet sowieso nu al dat ik heel veel commentaar krijg.. maar ik kan niet meer naar voren zitten.. ik zit nu zo ver mogelijk naar voren maar het lijkt of ik naar achter zit. Hij heeft namelijk een hele korte rug. En ikl moet mijn benen wat achter doen.


ik snap je echt niet hoor, je verwachtte blijkbaar al commentaar dus snap ik echt niet waarom je dan toch nog pissig wordt, scan die foto's dan toch niet.

Citaat:
En over die zwarte shetlander het is geen shetlander!!!!!! Het is een kruising welshXshetlander. Ik ben toen heel hard van der afgevallen waardoor ik niet kon lopen. Zo pijn deed het. Maarja als zown pony toen alleen maar zat te steigeren word je ook niet blij van. JE kan zow een trap tegen je hoofd krijgen en je bent dood. Sorry hoor ik ben nu heeeeeeeeel erg pissig!!!


Ooit al eens afgevraagt waarom die pony steigerde? Denk niet dat die pony voor de lol heel de tijd zat te stijgeren. Verward Misschien had die pony ook pijn.

Ik ben ook geen grote paardenkenner maar dit moest er echt wel uit.
Als jij weet dat wat je doet goed is waarom reageer je dan zo aangevallen? Verward Want jij denkt dat je juist zit dus dan hoef jij je toch niet aangevallen te voelen, maar blijkbaar voel je je wel aangevallen...
Ik zeg ook niet dat mijn mening totaal juist is maar kom.

BTW Sorane, ik ben het helemaal met je eens!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 13:45

Die pony is een wilde pony die nog nooit in de handen was geweest.. zelfs de eigenaar deed het niet omdat die bang was dat er wat gebeurde. Daarom hebben wij dat gedaan.

En ja ik verwachte commentaar maar niet dat ze sorane zegt dat het dierenmishandeling is. Gewoon over mijn houding enz.. maar dierenmishandeling vind ik wel heel erg. Ik mishandel hem echt niet hoor. Misschien dat ze het zelf doet. Stoom uit je oren

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 13:46

Sorane"]
[quote="IloveShets schreef:
Anouschka ken ik dus echt niet hoor.. ken daar geen 1 mens meer.

Ik zeg ook niet voor jan *** VRAAG naar haar. Ik was er ook niet echt vanuit gegaan dat je haar kon, anders had je het wel uit je botte hersens gelaten dit soort foto's te plaatsen...
Verder gezeik doe je nu maar via PB Knipoog zodat we niet meer offtopic hoeven te gaan.
[/quote]

Had ik niet goed gelezen..

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 13:47

BenI schreef:
Misschien is het een leuk idee om met de shetjes te gaan mennen?????? Dat vinden de meeste shets erg leuk en je ziet heel vaak dat als kinderen te groot worden voor de shet dat deze voor een karretje wordt gezet. Let er in iedergeval op dat je niet te zwaar wordt voor de pony. Want dan kan hij last van zijn rug krijgen.


We hebben geen tuig en geen kar. Ik heb al vaker gevraagd of die daar voor wou zorgen maar hij wil het niet Verdrietig en zelf betalen kan ik niet.

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 14:09

xKatleentjex schreef:
ik vind het wel een leuk koppel hoor Haha! maar even tussen haakjes, meen ik het maar of moet vooral die zwarte nog een paar kilotjes kwijt? Tong uitsteken

en over te groot en te zwaar... Ik geef je gelijk, het is geen zicht op een kleine shet rondhobbelen. Maar er zijn andere manieren om dat te zeggen. Je kan ook bv op een rustige manier vragen als ze zelf niet vind dat het eens tijd word voor een grotere pony, of ik vind het er heel leuk uitzien maar je moet dit of dat nog aan je houding sleutelen en dan zal het nog beter zijn. Maar zoals sommige hier reageren kraken ze iedereen tot de grond af alsof ze de grootste dierenbeul is die er bestaat terwijl ze haar nog nooit in het echt hebben zien rijden, dus dat is helemaal niet leuk voor de topicstarter die waarschijnlijk gewoon van plan was om een paar mooie foto's van haar lievelingen te plaatsen...



Hahaha ja ze moet nog wat kilotjes kwijt.. ze was nog dikker!! Bloos! maar sinds kort begint ze het rijden een beetje te snappen enz..

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 14:11

lizzytje schreef:
Ik vind je helemaal niet te groot en te zwaar, ik vind jullie een leuk stel. Sommigen zien alleen graag kleine kindjes op shetjes, maar laat jij een klein kind maar eens op een shet rijdne, dat kind ligt er na een tijdje af als die shetlander doorheeft dattiej de baas is. Dan vind ik het juist goed dat rianne hem dan aanpakt, want haar nichtje rijd er toch ook op? en als een dik rotkind van 60 kilo met een kleine lengte op een iel welshe zit hoor je niemand zeiken hoor.


Ja mijn kleine nichtje rijd er ook af en toe op. Alleen die kan hem niet echt houden..

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:17

Als ik eerlijk moet wezen vind ik het er niet uitzien!

Maar daarom zegt het niet, dat je er niet meer opkan rijden!
je gaat nu beter rijden vergeleken met de vorige foto`s, en dat is ook beter voor hercules!
Ik vind dat die vrouw niet zo moet zeuren! en rij gewoon lekker verder en negeer haar maar Bloos

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 14:17

Haha oke!!! Knipoog

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:42

Afbeelding

Kijk ik ben toch ook te gr0ot v0or mn shet.. maar omdat ze inderdaad bere-sterk zijn en gewoon een groot gewicht kunnen houden vind ik het niet zielig..Verward tuurlijk ik weet dat het er neit uit ziet..!! maar ik krijg nooit kommentaar van je bent te groot..!maar 0mdat mijne tot een middenmaat valt...kan hij toch wel meer dan 60 kilo dragen..!Voor dat hij van mij was heeft er ook een TE ZWAAR iemand op hem gereden nou die was dik boven de 75 kilo... Verdrietig !en daar had hij ook geen problemen mee.. tuurlijk ik weet dat het slecht is.. maar hij heeft er gelukkig geen problemen van opgelopen en het zal ook nooit meer gebeuren dat zo iemand er op rijd..!! maar wat zal zij wegen 35-40 kilo?? dat is niets voor zn pony lijkt mij.. Verward maar g0ed meningen verschillen Verward

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 14:44

ShetRullez schreef:
Afbeelding

Kijk ik ben toch ook te gr0ot v0or mn shet.. maar omdat ze inderdaad bere-sterk zijn en gewoon een groot gewicht kunnen houden vind ik het niet zielig..Verward tuurlijk ik weet dat het er neit uit ziet..!! maar ik krijg nooit kommentaar van je bent te groot..!maar 0mdat mijne tot een middenmaat valt...kan hij toch wel meer dan 60 kilo dragen..!Voor dat hij van mij was heeft er ook een TE ZWAAR iemand op hem gereden nou die was dik boven de 75 kilo... Verdrietig !en daar had hij ook geen problemen mee.. tuurlijk ik weet dat het slecht is.. maar hij heeft er gelukkig geen problemen van opgelopen en het zal ook nooit meer gebeuren dat zo iemand er op rijd..!! maar wat zal zij wegen 35-40 kilo?? dat is niets voor zn pony lijkt mij.. Verward maar g0ed meningen verschillen Verward


Ik weeg 40 kg haha

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:46

Trouwens ik had ergens op pagina 1 ook al een bericht geplaatst maar ik wilde het toch nog even volgen. Er is geen probleem met je lengte, wat ik ook al eerder vermeld had heb ik zelf ook is een shetlander ingereden toen ik ongeveer jou leeftijd had. Maar aan de foto's te zien zie ik nog niet zo heel veel rijervaring, en dat vind ik jammer omdat er vaak maar wat met shetlanders wordt gedaan terwijl ze veel kunnen. Wat ik ook al eerder zei is dat een wedstrijd echt niet hoeft, maar omdat je ook al vrij groot bent is het wel van belang dat je er goed opzit. (en je bent wel vooruit gegaan!) Het is alleen nog niet optimaal. En wat ik dus in je profiel had gelezen over die zwarte shetlander/welsh van 5 jaar vind ik dat wel ontzettend jammer. (Dat paardje wat ik dus had ingereden was ook een shetlander/welsh). En ik weet het ze zijn lastig en eigenwijs, maar nu is het nog jong! Probeer anders eerst is met dat paard te longeren, en rustig te beleren voordat je erop springt. Je kunt er ook is rustig overheen hangen en bijvoorbeeld is een zadeltje opdoen. En zet er anders de eerste keer iemand anders op voordat je er zelf meteen opgaat. Verder vind ik jou en hercules er nog wel leuk uitzien als koppel (lief paardje trouwens Lachen ) Alleen vind ik om eerlijk te zijn dat andere meisje en haar shetlander er niet uitzien..! Daarmee wil ik niet zeggen dat je er geen plezier mee kunt hebben...

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:48

IloveShets"]
[quote="ShetRullez schreef:
Kijk ik ben toch ook te gr0ot v0or mn shet.. maar omdat ze inderdaad bere-sterk zijn en gewoon een groot gewicht kunnen houden vind ik het niet zielig..Verward tuurlijk ik weet dat het er neit uit ziet..!! maar ik krijg nooit kommentaar van je bent te groot..!maar 0mdat mijne tot een middenmaat valt...kan hij toch wel meer dan 60 kilo dragen..!Voor dat hij van mij was heeft er ook een TE ZWAAR iemand op hem gereden nou die was dik boven de 75 kilo... Verdrietig !en daar had hij ook geen problemen mee.. tuurlijk ik weet dat het slecht is.. maar hij heeft er gelukkig geen problemen van opgelopen en het zal ook nooit meer gebeuren dat zo iemand er op rijd..!! maar wat zal zij wegen 35-40 kilo?? dat is niets voor zn pony lijkt mij.. Verward maar g0ed meningen verschillen Verward


Ik weeg 40 kg haha
[/quote]


goed gegokt Tong uitsteken

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 14:51

Er staan tog fotos bij dat we op haar zitten haha.. Rianne heeft al vaak genoeg zadeltje op gehad en hoofdstel ingehad.. we zijn nu elke keer ongeveer een half uurtje bezig.. beetje rondstappen met iemand erop.. omstebeurt dan ik en dan lindsey. Dat gaat steeds beter. Zadel en hoofdstel vind ze geen probleem. Ook als er iemand op zit vind ze ook goed. En ook als je ermee stapt terwijl er iemand opzit vind ze ook goed. Longeren hebben we een keertje gedaan maar pff dat is erg. Het enigste wat ze deed was heel hoog steigeren en bokken. En dan weg rennen zodat we haar niet kunnen houden en een los lopende pony hebben lopen met longeerlijn achter haar aan.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:53

weet je wat ze bij mij op stal doen Knipoog dan gaan ze dat er 1 op zit en de ander met de longe staat .. dat gaat altijd goed.. en daarna ook vaak zonder iemand er op Knipoog probeer het ook eens Tong uitsteken mischien dat het helpt Lachen