Ze ziet er inderdaad veel relaxter uit.. Fijn dat het nu goed gaat! Ik heb vandaag mn paardje bij de fysio gehad.. Omdat ze ook vaak haar rug wegdrukte en begon te weigeren op hindernissen... Mag er morgen weer op dus ben benieuwd
Idd Val, we moeten écht meeten hoor!! In de carnavalsvakantie..? En anders écht in de zomervakantie!! En dankjewel
Dankje Sterre2000, succes er mee! Da's wel snel dan, Anneloes moest eerst een weekje op rust.. Maarja die had ook al 4 maanden stilgestaan vanwege haar rug dus d'r spiertjes zijn nu foetsie
Ziet er al een stuk beter uit! je kunt echt goed het verschil zien. Mijn pony is ook al een paar keer behandelt door een ostheopaat en het helpt zeker ben er superblij mee.
Je bent nu even weg dus stiekem een berichtje van mij! Wat is Anneloes veel vooruitgegaan! Echt súper! Als jullie weer gaan rijden kom ik foto's maken! !
Ziet er goed uit, die behandelingen kunnen zeker goed werken! Ik raad je alleen nog meer een pessoateugel aan want met alleen touwtjes buigt je paard alleen zijn nek en met een pessoateugel train je ook de achterhand erbij, waardoor je paard haar rug beter lang maakt en dus haar rug ontspant.
@Hessy8: Bedankt voor je reactie.. Haar rug is nog niet sterk genoeg voor een pessoa teugel, die komt er later ook, als ze weer helemaal aan het werk is.. Toch bedankt voor de tip!