Lange manen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:29

Als die lange manen in een vlecht zitten, schuurt het paard dan niet heel veel weg? Ik heb bij mijn verzorgpaard eens een vlecht gemaakt omdat de eigenaar de (net onder de hals uitkomende) manen had afgeknipt, heel banketstaaf leek dat: super recht... Na twee dagen de vlecht eruit gehaald omdat ie niet meer bepaald goed zat, vielen er bossen haar uit door het schuren...

Marjolein

Berichten: 11656
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 14:32

wat voor vlecht had jij dan?
een hengstenvlecht?
wij hebben gewoon een stuk of 6 vlechten naar benden hangen. niet te strak boven in zodat het niet klemt ofzo. ze heeft er geen last van ik denk zelfs minder dan als ze der manen los heeft.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 16:20

Was die haflinger niet van ene Charlotte van horses.nl ? Dat meisje van valentines place had die foto gejat van haar site! Kan iemand zich dat nog herineren? Zij deed er ook vrijheidsdressuur mee,! ik weet het bijna zeker!

Groetjes Ymke

Ineke2

Berichten: 33171
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 16:26

Ja Ymke, ze noemde hem Raisin ofzoiets Verward

stranger

Berichten: 10
Geregistreerd: 12-06-01
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 01:23

Geweldig toch? niet echt handig, maar een heel leuk gezicht vind ik. Hoe lang zou het duren voordat mijn haf zo'n manen krijgt?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 10:49

Citaat:
Op 2001-06-12 16:20, schreef #Ymke#:
Was die haflinger niet van ene Charlotte van horses.nl ? Dat meisje van valentines place had die foto gejat van haar site! Kan iemand zich dat nog herineren? Zij deed er ook vrijheidsdressuur mee,! ik weet het bijna zeker!

Groetjes Ymke





Ymke: die CHarlotte had zelf die foto's "gejat", die pony is van een vrouw wiens naam ik niet uit mijn hoofd weet, maar die heeft echt een eigen bedrijfje met allemaal paarden en ponies die vrijheidsdressuur kennen, zij adverteert ook altijd in Baroque, en daar staat de foto van deze pony ook altijd bij!

Dus als er al "gejat" is, dan heeft die Charlotte dat op haar geweten en niemand anders! (bovendien hebben we die hele Charlotte maar 1 keer gezien op Horses, daarna noit weer!

Liefs
_________________
ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tender op 2001-06-13 10:50 ]</font>

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:21

He zitten jullie met zijn allen Dabber af te kraken. Dabber is geeeeeen haflinger maar half Welsh half Andalusisch ja ja. Hij is nl van Marjolein Kylstra van showstal Pentesilea (of zoiets). Hij kan alles zitten liggen etc. Ik ben daar laatst geweest omdat een vriendin van mij daar een paard heeft laten inrijden. Daar gaat Cartuja de Andalusische merrie van mijn moeder ook naar toe als ze zadelmak is. Ik kon Dabber kopen mits ze hem mocht blijven gebruiken voor shows. Helaas hebben we al 4 paardjes maar anders.... En persoonlijk vind ik hem een enorme knapperd. Oke niet zo knap als Barbje maar toch.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-01 12:24

ja, Lisette, ik snap het ook niet hoor! vind het ook een pracht van een pony! Ja, Marjolein Kylstra, dat was inderdaad de naam die ik zocht! Knap hoor, wat zij die paardjes allemaal leert, welliswaar heel iets anders dan "gewoon" dressuur rijden, maar ik vind het super-knap en leuk om te zien!