denk idd om de handjes , iets lager en breder
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
denk idd om de handjes , iets lager en breder
bonitobol schreef:Hij loopt idd naar beneden, maar totaal geen ronding in z'n hals. Hij loopt helemaal u i t elkaar, zeker op die andere fotos.op deze foto vind ik hem best rond in zijn hals hoor ! en hij moet ook niet in een krul lopen hé .
Sammie schreef:Lager? Hoger zul je bedoelen. Nog lager en ze zit bij dr knieeen.bonitobol schreef:op deze foto vind ik hem best rond in zijn hals hoor ! en hij moet ook niet in een krul lopen hé .
Hij loopt idd naar beneden, maar totaal geen ronding in z'n hals. Hij loopt helemaal u i t elkaar, zeker op die andere fotos.
Ik ben dus van het LDR systeem, maar dat veranderd niks aan het uit elkaar lopen. Zelfs als je niet LDR rijdt, behoort ie niet zo uit elkaar te liggen en toch iets meer werving in de hals..

Sammie schreef:Lager? Hoger zul je bedoelen. Nog lager en ze zit bij dr knieeen.bonitobol schreef:op deze foto vind ik hem best rond in zijn hals hoor ! en hij moet ook niet in een krul lopen hé .
Hij loopt idd naar beneden, maar totaal geen ronding in z'n hals. Hij loopt helemaal u i t elkaar, zeker op die andere fotos.
Ik ben dus van het LDR systeem, maar dat veranderd niks aan het uit elkaar lopen. Zelfs als je niet LDR rijdt, behoort ie niet zo uit elkaar te liggen en toch iets meer werving in de hals..
Soraya92 schreef:ziet er leuk uit !!denk idd om de handjes , iets lager en breder