3 juli clinic Bart Bax (met foto's!!)

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
D1d1
Berichten: 32
Geregistreerd: 10-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:42

wat een ontzettend mooi paard!!!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:07

whaha.. eerst dacht ik.. bart bax, wel eens van gehoort.. vervolgens kwam de bak me bekend voor en nu herken ik je!

Heb je zien rijden, ik sta daar op stal met mn friesje.. Heb jammer genoeg niets gehoort van wat die bart allemaal zij omdat de microfoon het niet deed (GRR) maar we hebben het er wel over gehad over hoe groot je paardje nou was.. ik schatte rond de 180, klopt dat?

Zag er toppiej uit! keep going girl!

Silly99

Berichten: 220
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Arendonk Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 20:15

M3isSi3j schreef:
whaha.. eerst dacht ik.. bart bax, wel eens van gehoort.. vervolgens kwam de bak me bekend voor en nu herken ik je!

Heb je zien rijden, ik sta daar op stal met mn friesje.. Heb jammer genoeg niets gehoort van wat die bart allemaal zij omdat de microfoon het niet deed (GRR) maar we hebben het er wel over gehad over hoe groot je paardje nou was.. ik schatte rond de 180, klopt dat?

Zag er toppiej uit! keep going girl!


Sil is nu rond de 1.81 mtr maar moet hem gewoon weer eens meten. Elke dag als ik het zadel erop leg dan besef ik me weer hoe grot hij eigenlijk is maar tijdens het rijden merk je er gelukkig niet zoveel van (alleen het vallen. das wel een eindje Verward .. hihi daar kan ik helaas ook over meepraten Haha! )

En ja het was inderdaad hard werken Haha! Je wil natuurlijk alles benutten maar na een uur kon je mij bij elkaar vegen hihi... Maar vind het wel superleuk een clinic rijden!

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:09

Whaha.. ja het is niet de makkelijkste he.. was hij toch die zo raar begon te doen met aangeloperen de eerste keren? toen dacht ik idd 'blijf maar zitten is nog wel een eindje naar de bodem' whaha..

hoe vond je de bak en het geregeld was.. was je al vaker hier op stal geweest?