Kon het niet laten...mooie sportarabier!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:10

Ik zat ook al raar te kijken over de prijs!!
Niet dat ik er verstand van heb ofzo...
Maar echt mooi beest, zal vast een mooi veulen worden!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 21:43

Hallo dynamiek...om te beginnen...mijn computer (waarschijnlijk alleen de muis) is kapot, dus het lukte me niet om je een pb te sturen...grmbl...moet nu alles met tab toets en de pijltjes doen, niet bepaald handig...ik weet niet eens hoe ik zo de verbinding moet verbreken...hmmm...maar goed, ik wou dus even vertellen hoe mijn merrie gefokt is. Haha! Escala is een volbloed arabier v.Porsche m.Muscadet (v.m. Ibn Shahal m.m. Hjalmar) Scaal en Krimh passen zowel uiterlijk als op papier erg goed bij elkaar! Haha! Beide zijn Russisch/Engels gefokte arabjes...enne...alle informatie is natuurlijk meer dan welkom!

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:21

Hoi Vikki,
Wordt je al chagerijnig!? Omdat je muis het niet doet (hahaha) geintje.

Ik heb net een foto van dynamiek hier op het forum gezet. Hier was ze toen 1 jaar.

O jij fokt een volle arabier (kwijl).
De moeders kant zegt mij niet zo veel.
Maar je hebt een verstandige keuze gemaakt, om voor een sportarabier te kiezen. Komen leuke veulens uit. Maar zo als ik al aangaf hij fokt een beetje klein.

Ik heb wel meerdere fotos van krimh.
Voor eventuele vragen, kan ik zo even naar mijn achter buurvrouw Ina Majoor lopen.

2 jaar geleden heb ik van een kennis een krimh x neron verkocht, deze is nu drie jaar, dit jaar blijkt echter dat een volle broer hiervan dag en jeugdkampioen is geworden!

Wil jij trouwens je toekomstige veulen houden?
Als ik jou was zou ik het niet verkopen, want de nakomelingen presteren goed in de sport.
daar heb je het toch voor gefokt?


Ik hoor wel van je.

angelique en paardebeest dynamiek

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 23:34

Hee Angelique, jij bent dus de achterbuurvrouw van Ina? Kanshebber ken ik nog wel, hij werd net voorbereid op de jonge hengsten-keuring toen ik een paar jaar geleden bij Ina reed. Nu wordt hij uitgebracht in het ZZ-springen door Judith Vetker uit Wierden. Mooie combinatie, erg mooie hengst ook! Zijn moeder Daisy Brown is ook een oude EK-springpony, ooit uitgebracht door een dochter van Ina. Een sportmama en een sportpapa, Kanshebber heeft het dus niet van een vreemde! Lachen

BTW: op http://horsetvdo.com/sandra-nieuwendijk/ vind je de successtory van Daisy Brown, waarin Krimh en Kanshebber ook worden genoemd. Helaas wel een heel verhaal in het Frans... Lachen
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden? </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-20 00:46 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 09:53

Ha Dynamiek...het gaat me al iets beter af met de tab toets en de pijltjes Haha! Ik zou het veulen idd het liefst houden, maar ja, ik heb Escala niet aan huis staan dus ik moet natuurlijk wel kijken of ik me 2 paardjes kan veroorloven...want Escala gaat iig niet weg, daarvoor voel ik me teveel verbonden met mijn meis Haha! Maar ik ben al op zoek naar een andere baan, hoef net eens zoveel meer te verdienen, maar een beetje zo mooi mee genomen zijn...Ik geloof dat ik voor 2 paarden f750,- stalgeld zou moeten betalen, dat valt op zich wel mee, maar toch...Enne...dat Krimh niet zulke hele grote paarden fokt vind ik niet zo erg...Ik hark ben ook niet zo groot en Escala is 4 cm kleiner dan Krimh, maar ik hoop wel dat het veulen uiteindelijk iets groter wordt dan de moeder...maar met een cm ben ik al tevreden...hahaha...is tenminste iets he... Knipoog

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:05

Hoi Karin,

Inderdaad ik sta vlak bij ina, mooie omgeving trouwens, hier kan je goed oefenen voor lange afstandsrijden.

Ik zal vanavond even op de site kijken over daisy brown, helaas kan ik geen frans, toch maar proberen.

angelique

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:15

Hoi Vikki,

Nou dat probleem had ik dus ook, qua financieel was het niet zo erg voor mij, maar de tijd, dat was voor mij het probleem.
Al dat werken, dan hou je weinig tijd over.

Ik heb toen de moeder van dynamiek, diamant genaamd verkocht aan een gezin in den helder, deze mensen wonen aan het strand, waar ze nu trouwens nog staat, en het gaat goed met haar.
Het is wel raar hoor om een beesie te verkopen, maar ze heeft het daar goed. Ik kan daar langs komen wanneer ik maar wil, maarja het ligt niet zo dicht bij huis he, het wordt trouwens wel eens tijd dat ik weer eens langs ga.

Aangezien ik gelukkig ook niet zo groot ben, is het voor mij ook niet zo´n probleem dat ze wat kleiner is gebleven, toch hier bij ons op stal geloven ze niet dat ze 1.56m meet, de meeste mensen denken toch dat ze 1.60meet maar dat is gezichts bedrog, omdat ze wel een buikje heeft.

Wanneer ben je van plan om de kant van nijkerk op te gaan? Want ik wil je wel graag ontmoeten.

angelique en paardebeest dynamiek

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:46

heeeej wat toevallig joh!!Ik heb er een hele tijd over na zitten denken om mijn nrps-merrie te laten dekken door krimph, maar ik heb besloten om nog ff te wachten, ik vind t een heeeeeel mooi paardje en dat stukje komt uit de nrps-nieuws, je wil nie weten hoelang ik naar dat plaatje heb zitten kijken, zo ongelooflijk mooi!
kuszies Saskia