kenzo mijn nieuwe verzorgpaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 11:01

dank je wel Haha!

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:21

loeskim schreef:
echt mooi paard!!enne wat een mooie naam zeg!!!!!!!!:))


haha ja een hele mooie naam!!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:02

Dacht wel dat het Kenzo van de club zou zijn! Leuk dat je hem mag verzorgen succes ermee

Peach

Berichten: 632
Geregistreerd: 28-11-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:41

Hij loopt netjes hoor! Je zit er ook best netje sop vind ik. Lachen

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 17:16

Nadhir"]
Dacht wel dat het Kenzo van de club zou zijn! Leuk dat je hem mag verzorgen succes ermee
[/quote]

dank je wel Lachen Dan zal ik je vast nog zien daar. Ik zag in je profiel bij paardeninfo dat je ook in maassluis rijd op een groot paard, is dat toevallig op middenhof op glenn? Sorry als ik het helemaal verkeerd heb, maar ik dacht maassluis groot paard glenn Haha! maar ik kan het natuurlijk ook verkeerd hebben Knipoog
Welk paard is trouwens van jou op de stal waar kenzo staat? Ik hoor het wel Haha!


[quote="Jorieke schreef:
Hij loopt netjes hoor! Je zit er ook best netje sop vind ik.


dank je wel Haha!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 19:05

Ik heb geen eigen paard of verzorgpaard maar mn tante staat er met een aantal paarden dus daarom kom ik er af en toe....

En ik weet niet of je Zeeuw kent die verder op de groeneweg zitten maar dat is ook familie (best knap familie met paarden...ik zelf niks haha)

En ik rij op de Oranjehoeve op Junior (valt trouwens heel erg mee de Oranjehoeve, hoor er aardig wat negatieve dingen over maar tis erg veranderd n de 5 jaar dat ik er rijd)

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 19:51

Ey Sam leuk paardje! Veel plezier ermee Lachen Tips over je houding is al gegeven dus k heb niets meer toe te voegen!

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 19:19

Nadhir schreef:
Ik heb geen eigen paard of verzorgpaard maar mn tante staat er met een aantal paarden dus daarom kom ik er af en toe....

En ik weet niet of je Zeeuw kent die verder op de groeneweg zitten maar dat is ook familie (best knap familie met paarden...ik zelf niks haha)

En ik rij op de Oranjehoeve op Junior (valt trouwens heel erg mee de Oranjehoeve, hoor er aardig wat negatieve dingen over maar tis erg veranderd n de 5 jaar dat ik er rijd)


ooh aha, nou misschien zie ik je daar nog wel Haha! Hoe heten de paarden van je tante dan?? Misschien kan ik die Knipoog

OOh junior ken ik wel idd. IK heb trouwens ook op nadhir gereden die arabier. Maar ik ben er gstopt omdat iedere les echt mensen van der paard vielen enz.. OOk vanwege een paard waar bijna niemand op bleef zitten Rivaldo. ik ben er in die tijd ook 6x afgegaan. En op het laatst kreeg ik van iemand anders les en die begon te schreeuwen toen ik van mn paard viel, maar jah Lachen
Op zondag was het wel leuk, dan mocht je altijd gratis rijden als je in de kantine had geholpen Haha! dat was wel heel tof daar.
Trouwens wel paard is ingeslapen waar jij vroeger op reed?? Want ik hoorde dat maybe ook ingeslapen was Verdrietig

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 19:20

Sietez schreef:
Ey Sam leuk paardje! Veel plezier ermee Lachen Tips over je houding is al gegeven dus k heb niets meer toe te voegen!


dank je es Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 20:14

eeJ Samm! Leuke foto's hoor! Kick paardje Lachen!

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 21:22

xFroukjex schreef:
eeJ Samm! Leuke foto's hoor! Kick paardje Lachen!


dankje Haha!