Rijfotos van de shets

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:11

ga gew0on door met wat jij wilt.. als jij weet dat ze er plesier in hebben ..! Schijt aan die andere heb ik ook Lachen

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:13

Ja doe ik ook echt wel. Ik hoef niet zown mens te zijn als Anky die alles kan en waar alles netjes is. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:14

IloveShets schreef:
Als hercules het niet leuk vind laat die dat echt wel merken hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En de belvedere is een slechte manege. En ik mag niet meer op paardrijden. Ik verzorg er al 4 jaar. En ga er echt niet weg omdat jullie vinden dat ik niet kan rijden. Ik doe me best en zet rijfotos erop omdat sommig hier op bokt dat vroegen. Maarja.. ik weet wel ik zet hier nooit meer rijfotos op. Huilen Huilen Huilen


Ik denk niet dat jij echt reden hebt te zeggen dat Belvedere slecht is gezien je eigen kwaliteiten. Ik heb er een aantal jaren gereden en nooit echt problemen ondervonden.
Als je niet meer "op paardrijden" mag, stop dan in godsnaam voor die beestjes. Je verknalt ze bij het leven!! Stop eens met aan jezelf denken Boos!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:17

Dus nu moet ik in 1x stoppen dus niet!!!!!! had ik maar nooit die fotos geplaats dan had ik ook niet zulke commentaar gekregen. Huilen Huilen ik kan wel janken zo boos dat ik ben!!!!!!!! Boos!

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:17

Sorane schreef:
Ah jij bent er een die alleen voor de eigen lol rijd en wat die knol ervan denkt interesseert je geen *** Jij verdient dus niet eens een verzorgpony...
Zorg eerst eens dat je leert rijden. Goeie tip Manege Belvedere of de Witte Wieven. Wordt beide redelijk lesgegeven en is voor een beginner als jij absoluut niet slecht!!!! Misschien dat ze je daar nog wat kunnen bijbrengen.

Jij wordt pissig over de antwoorden die je hier krijgt?? Dat kun je verwachten toch als je dit soort "rij"foto's neerzet hier?!?!?! Dus daar moet je niet over zeuren. Maar wat denk je van die ponies? Er komt een dag dat ze het zat zijn en dan krijg je een knal van hier tot Tokio en dan zijn het rotponies! Bah Misselijk
Ik heb een hoop meisjes als jou gezien op onze stal en het was me een waar genoegen die er persoonlijk uit te trappen.
Ga lekker verder met marjorette! Die stok heeft geen gevoel!!!!!! Doei, doei


als jij werkelijk 23 bent.. Gedraag je er dan ook naar.. ik denk dat niemand dit normaal vind.. niet alls wat je denkt hoeft gezegd te worden.. NOOIT GELEERD OFZOW Verward Tjonge Jonge.. Denk de volgende x even na..!! Rianne nogmaals..: probeer er schijt aan te hebben ik heb ook van die reacties gehad.. ik rij ook weer op mijn pony hij heeft er gewoon plezier in..!! en dat heeft vast wel elke shet.. zolang je maar geen 100 kilo weegt Knipoog

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:19

ik ben harstikke blij met deze shetjes en blijf gewoon doorgaan. Als jullie er niet mee eens zijn heb je mooi PECH

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:23

Sorane..!! als je er problemen mee heb.. kijk het volgende tropic en sla deze over...! denk jij dat Rianne dit leuk vind ofzow?? Als die eigenaar haar niet goed vond had ze allang al die ponys niet meer verzorgd.. maar als zij ze al 4 JAAR verzorgd.. WAAR BMOEI JIJ JE DAN IN GODSNAAM MEE Boos! Tjnge jonge....!! en dat is 23 Whaha geheugen op 4 blijven hangen ofzow.. ik vind dat je te ver gaat..1! denken oke maar zeggen van dit soort dingen.. t0eld0e!!

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:24

Rianne.. ik ben het met je eens h0or meid Lachen het gaat t0ch beter..??laat die Sorane maar banketstaaf *LOL* ik stuur je zo wel even een pb-je Lachen

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:26

Oke thnxs.. ik doe ook harstikke me best aan mijn houding enz... maarja ik word helemaal afgezeken door die stomme ****..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:26

Dames dames toch. Jullie reacties zijn uiterst kinderachtig. Ik heb niet naar jullie leeftijd gekeken maar dat is denk ik ook niet nodig.
Ik ben alleen erg begaan met het lot van die ponies en kan me vreselijk kwaad maken om een stel uit de kluiten gewassen pennymeisjes. En dat roept nogal wat woede op.
Ik weet dus niet waar jullie de wijsheid vandaan halen dat ik niet 23 zou zijn. En verder is het heel normaal hoor dat je nu compleet in de verdediging schiet, dat is een logische stap!

Eliana

Berichten: 5473
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:26

Ik vind het leuke shetties! ik ben mischien ook wel te groot voor Olly (mn verzorgshet) maar ze laten het lijkt mij wel ff weten als ze er gene zin in hebben. Olly komt altijd hinnekend op em afgaloperen! ik vind ook dat je vooruit bent gegaan!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:31

Thnxs

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:31

mijn shettie is ook 97 cm en ik ben zo rond de 167-169 maar hij heeft er lol in en crost zo met me weg dus lengte maakt niet uit Lachen

en waar jij niet uit kan halen waarom je niet 23 ben.. LEES die berichtjes eens van je..!? dan snap je het..!! alsje 23 betn dan denk je toch laat deze meisjes... en ga verder naar het volgende tropic en laat dit achter me.. nou neej ..!! kiddie doet dat niet.!! en verdediging..?? waarom niet....!! wat denk je nou zelf dat dit meisje het leuk vind dat jij haar zo loop af te kraken.. ik hoop dat je een keer een goede foto van jouw op je paar dneer zet en dat mensen je helemaal afzijken..!! dan weet je ook geen raar meer Boos! Please ga even kijken waar je deze domme verhalen op weg kan krijgen of maak een briefje voor je zelf waat je in zet.. wat je wil zeggen en niet HIER..!!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:33

Hercules is 95 cm en ik ben 1.50m en weeg maar 40 kg. Dus te zwaar ben ik zeker niet.

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:34

Gaaaaaaaaaaap pb gehad..!! maar ik ga Lachen Suc6 verder nog.. en laat ze maar praten h0or rianne *LOL* ik kom er nu niet meer aan toe voor dat PB maar je krijgt hem nog wel Lachen Kussss !!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:34

Okee doewgies!!!

xxxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:39

Leuk dat jullie zelf zo vreselijk offtopic gaan Haha! kun je het op het gebied van het topic niet winnen?

En dit heeft niets met leeftijd te maken, ik ken genoeg oudere mensen die dat kind met liefde van die pony af zouden willen slaan. Maar goed als jullie vinden dat liefde voor dieren aan leeftijd gebonden is dan laat ik jullie in die waan, maar sta niet raar te kijken als je daar ooit op harde wijze op terug gefloten wordt!

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:41

Zow wat zijn een paar erg banketstaaf tegen je Rianne !!(sommige dan) Ik geloof zkr niet dat de shetjes geen plezier er in hebben als Rianne op ze rijd !!!

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:43

Leuke shet!
Leuke foto's!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:48

Thnxs shetlovertje en paardjuhsgek

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:50

Sorane schreef:
Leuk dat jullie zelf zo vreselijk offtopic gaan Haha! kun je het op het gebied van het topic niet winnen?

En dit heeft niets met leeftijd te maken, ik ken genoeg oudere mensen die dat kind met liefde van die pony af zouden willen slaan. Maar goed als jullie vinden dat liefde voor dieren aan leeftijd gebonden is dan laat ik jullie in die waan, maar sta niet raar te kijken als je daar ooit op harde wijze op terug gefloten wordt!


Stoom uit je oren GRRRR BEN BOOS OP JOU!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:58

Marinke schreef:
Ten eerste ik vind dat je er al veeeeeeel en veel beter op zit als de vorige lading rijfoto's van Hercules!

Precies! Dat vond ik ook! OK dan!
De vorige keer vond ik het er heel zielig uitzien voor de pony (sorry) nu niet zo meer.
Ik heb nog wel wát kritiek Tong uitsteken (zoals gewoonlijk) volgens mij heb je de bitten te laag in de mond hangen, dit zei ik de vorige keer ook al, maar toen reageerde je er niet op. Kijk maar eens heel goed op de hoofdfoto van hercules.
Verder maak je het jezelf heeel erg moeilijk om je benen op de juiste positie te houden door de beugels zo kort te doen! Als je ze langer maakt dan is dat veel makeklijker, want dan hangen ze vanzelf goed wanneer je ontspant. In het begin is het moeilijk om met langer beugels te rijden, maar een goede oefening daarvoor is tijdens het instappen/losrijden je beugels uitdoen en je benen zo lang mogelijk ontspannen laten hangen.
Wanneer je dan je beugels weer aandoet, lijken ze kort te zijn! En elke keer dat je erop rijd doe je dit en maak je de beugels ietsje langer. Je zult vanzelf merken dat het dan veel makkelijker is.
Veel succes in ieder geval nog! En ga zo door! OK dan!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 22:02

Het hoofdstel staat op zijn kleinste maat haha. Beugels staan op zijn grootst. Maar over poosje krijg ik nieuw zadeltje. Ik rij ook regelmatig zonder zadel omdat ik dat best wel fijn vind rijden. Meestal doe ik met uitstappen het zadel af omdat lekker ontspannen te zitten.

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 22:22

Sorane schreef:
Ik denk niet dat jij echt reden hebt te zeggen dat Belvedere slecht is gezien je eigen kwaliteiten. Ik heb er een aantal jaren gereden en nooit echt problemen ondervonden.Als je niet meer "op paardrijden" mag, stop dan in godsnaam voor die beestjes. Je verknalt ze bij het leven!! Stop eens met aan jezelf denken Boos!


Waar woon je dan he?? Als je in Nunspeet woont is gelijk heel nunspeet besmet.. sorry ben beetje piisig op der!!!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:39

IloveShets"]
[quote="Sorane schreef:
Ik denk niet dat jij echt reden hebt te zeggen dat Belvedere slecht is gezien je eigen kwaliteiten. Ik heb er een aantal jaren gereden en nooit echt problemen ondervonden.Als je niet meer "op paardrijden" mag, stop dan in godsnaam voor die beestjes. Je verknalt ze bij het leven!! Stop eens met aan jezelf denken Boos!


Waar woon je dan he?? Als je in Nunspeet woont is gelijk heel nunspeet besmet.. sorry ben beetje piisig op der!!!
[/quote]

Hier uit blijkt dus ook hoe kinderachtig je reageert op die mevrouw Scheve mond . Ze probeert je alleen maar te helpen.
Kijk ik zou persoonlijk ook zeggen dat je er te groot/zwaar voor bent, maar daar ga ik niet verder op in aangezien dit topic toch al uit de hand is gelopen.

En dan zijn er nog talloze andere manieren om je shetlander te laten afslanken Lachen

Je houding is igg wel verbeterd! Ik vind hercules trouwens ook echt een leuk ding om te zien!