Dennis als leermeester

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:45

smak...voor dennis wat is het toch een mooi beessie!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:51

meer foto's Tong uitsteken in je profiel staat helemaal niets! rijfotos dan he Tong uitsteken

ukkiepuk

Berichten: 4219
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:22

bonney4evver schreef:
meer foto's Tong uitsteken in je profiel staat helemaal niets! rijfotos dan he Tong uitsteken


Pff profiel das toch veel te laag voor Dennis... Tong uitsteken ...deze stoere dekhengst heeft een eigen site Haha!

Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:26

Ik vind dat meisje toch wat beter bij 'm passen dan jou hoor Knipoog

ziet er leuk uit en dat hij zo onwijs braaf is met haar zeker als hengst zijnde.
heel netjes!

Dennis

Berichten: 31496
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 21:14

ukkiepuk"]
[quote="bonney4evver schreef:
meer foto's Tong uitsteken in je profiel staat helemaal niets! rijfotos dan he Tong uitsteken


Pff profiel das toch veel te laag voor Dennis... Tong uitsteken ...deze stoere dekhengst heeft een eigen site Haha!
[/quote]

Haha, idd. Hij heeft idd zijn eigen site.

Lief he. Ik vind het echt super voor Dennis. Maar dit kan helaas bijna alleen maar thuis(op eigen terein) of midden in de winter op een plek waar je geen andere paarden tegen kom. Al word hij wel al braver.
Brenda gaat ook al leuker rijden, in het begin werd er bijna niet gedraaf, en nu al veel meer. En zelfs al gegalopeerd(en ik maar mee rennen, we moeten ons behelpen met buiten ritten omdat ik nog geen bak heb).