Tadaaa, de ponykamp foto's *Amy en Melano + meer*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 13:37

New-Forest schreef:
Linda: Volgend jaar Tong uitsteken Schijnheilig En laten we het maar op de zomer houden, haha Knipoog


hmmm, dan zal ik binnenkort maar eens gaan kijken wanneer die weken zijn Knipoog

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:27

Dat is wel een goed idee ja Schijnheilig

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:57

Er zitten hier echt wel mooie foto's tussen! Je past echt super op Melano, was mij van de week al opgevallen.

Samantha_

Berichten: 10813
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 22:23

Leuke foto's zeg, ziet er ook erg gezellig uit allemaal!
Beetje off topic: Welke cap heb je op? Ik zie wel dat jullie allemaal casco's op hebben, maar jij en dat andere meisje hebben een grijze gladde cap? Ik heb nog nooit grijze casco's gezien? Of lijkt het grijs?

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 23:02

New-Forest schreef:

Kim: Wij hebben dan vast en zeker de zelfde rijbroek Knipoog Ik vind het een hele fijne rijbroek alleen een beetje jammer dat er bij mij een gat in zta door het tafeltennisen Schijnheilig Tis al gemaakt hoor Tong uitsteken


hehe. Bij mij zit er gelukkig nog geen gat in, alleen gaat dat niet lang meer duren vrees ik Ach gut
xxx

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 11:13

samantha23 schreef:
Leuke foto's zeg, ziet er ook erg gezellig uit allemaal!
Beetje off topic: Welke cap heb je op? Ik zie wel dat jullie allemaal casco's op hebben, maar jij en dat andere meisje hebben een grijze gladde cap? Ik heb nog nooit grijze casco's gezien? Of lijkt het grijs?


Bedankt Party!!
Uhh, grijs? Verward Haha, hij is gewoon zwart hoor maar ik denkt dat dat lijkt dan door dat die wat glimt door de zon ofzo? Haha!

Samantha_

Berichten: 10813
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 17:46

O okee. Hij lijkt op de foto's echt grijs hoor. Zal wel de zon zijn. Bedankt voor je antwoord in ieder geval! Haha!