Ionica met haar dikke buik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 15:48

ahh die zwart witte foto is erg mooi.. kan me alleeen niet voorstellen dat het lekker rijd zo wijdbeens Tong uitsteken mare het word zeker een mooi veulen nu maar hopen dat alles goed gaat he

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-03 18:02

Sting schreef:
Wat een mooie merrie!!! Echt een plaatje!! En dan ook nog een veulen!!! (die wil ik wel Haha!)



Hihi, ik ook!!! Maar weet dat ik het niet kan betalen. Moet ik je een pb sturen al het veulen toch weggaat?

Masja

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 21:02

Eszelon4ever schreef:
ahh die zwart witte foto is erg mooi.. kan me alleeen niet voorstellen dat het lekker rijd zo wijdbeens Tong uitsteken mare het word zeker een mooi veulen nu maar hopen dat alles goed gaat he


Zo Wijdbeens zit je nou ook weer niet maar je zit in ieder geval als een huis als je zonder zadel rijdt ze krijgt me er met geen mogelijkheid af. Mevrouw wordt nu nl. een beetje baldadig Extreme duivel (of niet masja?) En heeft een beetje veel energie over nu ze niet meer intensief gereden wordt. Maar het blijft een Schijnheilig

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-03 23:09

pferdtje"]
[quote="Eszelon4ever schreef:
ahh die zwart witte foto is erg mooi.. kan me alleeen niet voorstellen dat het lekker rijd zo wijdbeens Tong uitsteken mare het word zeker een mooi veulen nu maar hopen dat alles goed gaat he


Zo Wijdbeens zit je nou ook weer niet maar je zit in ieder geval als een huis als je zonder zadel rijdt ze krijgt me er met geen mogelijkheid af. Mevrouw wordt nu nl. een beetje baldadig Extreme duivel (of niet masja?) En heeft een beetje veel energie over nu ze niet meer intensief gereden wordt. Maar het blijft een Schijnheilig
[/quote]

Baldadig zeker Lachen Ze kwam keihard op me af gerend net in de wei. Maar omdat het zo heeft geregent is de wei zeiknat. Rent ze langs me heen......
Mijn hele broek zeiknat! Daarna zonder zadel wil ze alleen mar rennen. Ik maar inhouden terug zitten. Is best moeilijk als je alle kanten op gegooid wordt. Nog 2,5 week!! Dan is de kleine er!!!

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:47

masja"]
[quote="pferdtje"][quote="Eszelon4ever schreef:
ahh die zwart witte foto is erg mooi.. kan me alleeen niet voorstellen dat het lekker rijd zo wijdbeens Tong uitsteken mare het word zeker een mooi veulen nu maar hopen dat alles goed gaat he


Zo Wijdbeens zit je nou ook weer niet maar je zit in ieder geval als een huis als je zonder zadel rijdt ze krijgt me er met geen mogelijkheid af. Mevrouw wordt nu nl. een beetje baldadig Extreme duivel (of niet masja?) En heeft een beetje veel energie over nu ze niet meer intensief gereden wordt. Maar het blijft een Schijnheilig
[/quote]

Baldadig zeker Lachen Ze kwam keihard op me af gerend net in de wei. Maar omdat het zo heeft geregent is de wei zeiknat. Rent ze langs me heen......
Mijn hele broek zeiknat! Daarna zonder zadel wil ze alleen mar rennen. Ik maar inhouden terug zitten. Is best moeilijk als je alle kanten op gegooid wordt. Nog 2,5 week!! Dan is de kleine er!!!
[/quote]

Ik hoop dat ze alles nog even binnen houdt totdat ik terug ben van vakantie Heb je dr uier gezien?