SamSam aan de longe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:32

Wat een mooi paardje! Niet het type waar ik op val, maar hij ziet er wel erg leuk uit en loopt ook netjes!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:22

Kattebeest: Zo zie jij hem zeker liever, het neusje mooi voor de loodlijn en het hoogste punt achter de oren! Ikke NIET heb hem toch liever ontspannen en door de rug als op de eerste twee fotoos![/quote]

hoi samsam, heb je een pb'tje gestuurd. als je wil zeg ik m'n gedacht ook tegen de andere leden die je foto's hier bekijken. zal ik enkel doen indien jij dat goed vind, samsam, ok?

doei!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:31

Nou Kattebeest, ik ben errug nieuwsgierig wat jij tegen SamSam hebt gePB't!

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 13:35

denk anderen ook wel, maar ik ga zwijgen tot ik toestemming krijg van samsam hoor! ik hoop dat je dit begrijpt, steef.

fokfanaat

Berichten: 20220
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 22:08

Ik vind alles best, waarom niet?

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 21:20

Van: kattebeest
Aan: Samsam
Geplaatst: 23-03-03 18:46
Onderwerp: Topic: SamSam aan de longe
[ITP] SamSam aan de longe
Samsam schreef:

Eindelijk sam weer eens aan de longe gehad vanmiddag, het was er een paar weken al niet van gekomen, maar vandaar, met een mooi zonnetje hebben we weer fijn geslingert! En ik was blij verrast dat Sam niet alleen onder het zadel steeds fijner gaat, maar ook aan de longe ging het lekker, we hebben flink wat gegaloppeerd om hem nog sterker te maken.


Drafje


Galopje

Zo ziet Sam eruit als er andere paarden langskomen! weg ontspanning!!

Party!! foto's staan er niet bij, maar iedereen weet welke het zijn Party!!

Kattebeest: Zo zie jij hem zeker liever, het neusje mooi voor de loodlijn en het hoogste punt achter de oren! Ikke NIET heb hem toch liever ontspannen en door de rug als op de eerste twee fotoos!


mijn pb'tje naar samsam:


nou denk je misschien: die kattebeest is zot, spreekt zichzelf tegen,... of, nou ja pb maar wat je denkt, maar ik vind de eerste 2 foto's beter als de 3e.
waarom? wel, als ik jouw derde foto vergelijk met mijn geplaatste foto (nee, niet die van die katten ) dan zie ik overeenkomsten zoals: gespannen!

je hebt helemaal gelijk als je zegt: hoogste punt tussen de oortjes, neus voor de verticale,.... dat is ook zo (net als op mijn foto) maar , het is ook, net als op mijn foto: niet ontspannen.
en aangezien een vereiste kalm, licht en voorwaarts is, ga ik in de mist op die foto, en sam ook op die derde foto.

dus ja, ik zie ook liever de eerste 2 foto's.

ik ben niet , hoor (misschien denk je dat nu wel, pb het me maar, als je wil )

belangrijk inzicht: eerst ontspannenheid, dan volgt de rest vanzelf wel: neusje mooi voor de verticale, tss oren het hoogste punt, soepele rug, ...

dag samsam

mijke

Berichten: 109
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 21:44

mooi paard hur!! mijn complimenten Knipoog Misselijk \
hihihi Haha!

mijke

Berichten: 109
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 21:45

mooi paard hur!! mijn complimenten Knipoog Knipoog Tong uitsteken
hihihi Haha!