Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bliksem schreef:Jiill_ schreef:Goeie grap, maar wie zegt dat Anky alles op de goede manier doet?ff zonder gein.. ik denk dat Salinero op z'n 10e is ingereden, en dat hij dan ong. 3 jaar van die 10 jaar aan grondwerk heeft gedaan met anky.. om een goede band op te bouwen!
Alet74 schreef:Maar in HAW gaat het toch om wat je op foto's ziet? En over de dingen die TS naar aanleiding hiervan met ons deelt? Misschien zit ze de rest van de week achterstevoren op haar pony, dat weet ik niet en dat doet er geloof ik ook niet toe.
Jiill_ schreef:Pff je bent wel een lolbroek zegNoujaze moet zichzelf nog maar eens bewijzen ja! Iedereen haalt zo goud op de Olympische spelen
Arwin6 schreef:Alet74 schreef:Maar in HAW gaat het toch om wat je op foto's ziet? En over de dingen die TS naar aanleiding hiervan met ons deelt? Misschien zit ze de rest van de week achterstevoren op haar pony, dat weet ik niet en dat doet er geloof ik ook niet toe.
Ja maar dat is ook belangrijk![]()
Maargoed, ik weet niet wat jullie nou nog duidelijk willen maken?
jullie hebben je mening laten merken en ik denk dat het bij de TS wel duidelijk is..
Alet74 schreef:Het commentaar leek me nuttig en soms zelfs wetenschappelijk onderbouwd. Dacht niet dat TS werd afgekraakt, er is getracht uit te leggen waarom het inrijden van een zo jonge pony niet zo gezond is, dat er misschien beter een pauze ingelast kan worden. Lijkt me niets mis mee, TS kan hier haar voordeel mee doen of het naast zich neerleggen. Dat is haar keuze en daar kun je het wel of niet mee eens zijn.
Herhalen kan soms nodig zijn om iets duidelijk te maken. Het helaas niet altijd.
alja schreef:als je schimmeltje al drie keer Z is geweest zou ik daar eerst maar eens goed mee gaan oefenen zodat je de L ( van levenslang??) uit kunt gaan rijden!!