Vandaag kwam Tanya (Tanya89) even langs om foto’s te maken. Dat vond ik natuurlijk érg vervelend
Ze liep eigenlijk de hele week al erg lekker. Vandaag was ze in het begin wat aan het drammen, maar later was ik eigenlijk wel erg tevreden. Dus ik hoop dat ze morgen tijdens de wedstrijd ook lekker loopt
Ik heb mijn beugels een gaatje langer gedaan, en dit was de tweede keer dat ik met die langere beugels reed. Ik val alleen nog wat voorover, en dat is toch wel erg confronterend zo op de foto’s
Ik weet dus dat ik meer op mijn kont moet gaan zitten. De foto's zijn vooral in het begin gemaakt.

[1] Losrijden; op mijn kont zitten 

[2] Nog een beetje doorvragen, weer recht op zitten.

[3]

[4]

[5]

[6] Ze loopt niet helemaal lekker, maar vertrekt wel lekker

[7] Terug rijden, ze werd een beetje sterk

[8]

[9]

[10] Hier liep ze al een stuk lekkerder 

[11] In het begin was ze het er niet helemaal mee eens 
Wij wonen erg lekker achteraf, dus een leuk land om te crossen kom ik eigenlijk langs richting de bak
Dus snel even de springschoenen erom gedaan, en een rondje over het land geweest. Ik heb haar niet al te hard laten gaan omdat ik bandages nou niet echt de optimale bescherming daarvoor vind
En ik had geen martingaal om, en mijn dressuurzadel erop, dus zat niet al te stevig.

[12]
Tanya heeft ook nog Muis, ons nieuwe jonge katje op de foto gezet, dus die wil ik heel stiekem toch ook even laten zien 
Is-ie niet knap!?
Heerlijke foto 
Tanya; héél erg bedankt voor de foto's!