Woensdagochtend rond een uur of 11 zijn in het park in Bemmel 4 gekken gesignaleerd. Waarschijnlijk zijn ze ontsnapt uit het gekkenhuis!
. Het gaat hier om 4 dames van 6, 13 (geloof ik), 15 en 16 jaar! Indien u weet waar ze zijn kunt u direct contact opnemen want ze kunnen gevaarlijk zijn!
Oké, genoeg gedold
. Michelle (Michje @ bokt) en ik zijn dus woensdagochtend in Bemmel wezen buitenrijden..
Eerst Tivara (mijn paard) opgehaald in Lienden, daarna naar Bemmel gecrosst en Michelle met Lady opgehaald. Tivara en Lady konden het wel goed vinden dus dat was fijn
. En daarna zijn we naar het park gegaan. Het ging allemaal wel goed. Alleen mijn houding is om me over dood te schamen; dat komt omdat ik Tivara niet voluit wilde laten gaan aangezien ik dan de weg over zou vliegen, en Tivara heeft nogal de neiging om het bit vast te pakken dus zat ik redelijk gespannen
.
Genoeg gebabbeld, op naar de foto's! Ohja, Ik (Kiki) zit op het zwarte paard met bodyprotector aan en Michelle op het bruine paard
.

Tivara was weereens aan het rondrennen dus duurde het zadelen lang en moest Michelle wachten

Jaja, daar zaten toch echt even enge mensen op dat bakje! (Onze familie dus
)

Wij doen niet aan crossen hoor

Michelle en Lady plat door de bocht 

Voetjes van de vloer! 

Was mijn martingaal vergeten
Geloof dat wel duidelijk is waarom ik hem over het algemeen wel om heb
Maarja, was wel meer vergeten het mies

Je gaat toch zeker niet stoppen als Kiki dat vraagt!
En ook echt niet omdraaien als ze dat wil hoor! Ík ben hier de baas kom nou

Nou, dat waren de 4 ontsnapte gekken dus