Nog wat foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 20:42

Hier nog een paar foto's (genomen 31 mei 2001) Morgen zal ik weer wat verse foto's maken.

Hieronder zie je drie foto's van Naima. Hier werd ze voor het eerst bijgezet met touwtjes. Eerst vond ze het maar eng, maar later zie je toch dat ze begint te ontspannen.

[img]../upload/305/naima1.jpg[/img]
[img]../upload/305/naima2.jpg[/img]
[img]../upload/305/naima3.jpg[/img]

Hieronder zie je nog twee foto's van Sjakila en haar veulen. Op deze foto is haar veulen 11 dagen oud. Morgen is ze precies 1 maand oud en ga ik weer wat foto's van haar maken. We hebben veel verwachtingen van het veulen, want ze is echt uitgegroeid tot een ware beauty, maar dat zien jullie morgen wel beter.

[img]../upload/305/veulen1.jpg[/img]

[img]../upload/305/veulen2.jpg[/img]


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Veel liefs, Sandra



Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 21:10

De kleur op de foto's klopt ook niet helemaal. Morgen maak ik nieuwe foto's dan kun je zien hoe ze horen te zijn

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 10:57

Naima gaat binnenkort weg en wordt dan beleerd, zodat ze meteen na de keuring in Juli verkocht kan worden.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-01 11:21

Klopt inderdaad Heike, zo doe ik dat normaal gesproken ook, maar aangezien deze pony om de een of andere reden een fobie had voor touwtjes, hebben we het maar zo gedaan. Inmiddels hebben we de touwtjes wel bij de singel vast, door het bit en aan de longeersingel bevestigd.
Enne, welke foto van het veulen bedoel je? Ik ga er vandaag weer een heleboel maken.. dus bereid je maar voor vanavond! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers