Voor Janita: Maritzo!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Voor Janita: Maritzo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 15:24

Aaangezien Janita (sloffie) zoooo goed met computers is.. zet ik de foto's van Maritzo hier maar ff neer!
Dit is dus Maritzo:
Afbeelding

Het is een ruin van 2,5 en hij is heeel errug groot... ik ben dravers gewend en die zijn lekker klein en smal, dan is dit wel even wennen hoor! Deze is met Janita; biks is interessanter..
Afbeelding

Hij heefd dus een erg groot hoofd: Bij deze foto heeft ie voor het eerst een hoofdstel om. Je ziet hem denken:"gaap, moet dit? Ik wil eten..".
Afbeelding

En Janita en Maritzo saampjes!
Afbeelding


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 12:00

voor smithsgirl: ja hoor, stuur maar op!

bloemkooltje: hij staat nu nog bij ons, maar hij komt binnenkort bij Lammert Brookman te staan, die is bezig met een pensionstal. Er staan nu al drie paardjes. Het wordt steeds gezelliger bij ons in de buurt!!
Maritzo was nog een beetje verkouden, en ik denk niet dat die mensen het op prijs stellen als hij de boel even komt aansteken *LOL*

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 12:09

Hoog! errug hoog! Ik geloof dat hij nu iets van 1.63 is en hij groeit nog een paar centimeter... *zucht* We kunnen er nu al niet meer overheen kijken..

hoge korting voor vrouwen: dat schijnt een grapje te zijn van één van de buren, maar hij heeft het laten hangen. Maar er komt idd ook een bak, en hij wil er straks ook een minicamping maken.. Jaja, hij is wat van plan! Maar dat vinden wij niet erg, Maritzo lekker dichtbij en zo kunnen we ook eens samen gaan rijden, zonder eerst het hele dorp door te hoeven.


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-02 12:15

Dat zou wel errug leuk zijn ja! Dan ga ik er ook zeker gebruik van maken. Heb je ons weiland gezien??? Als ik een paard ophaal, en ze staan helemaal achterin, reken er dan maar op dat je natte voeten krijgt! Gelukkig voor Janita staat Maritzo nu in het meest droge stuk, maar die van ons staan nu in dat lage stuk naast het veenweggetje... *plons* *plons*

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-02 11:21

Dat was wel even schrikken ja!! Ik zat meer te denken "als ie maar niet op janita springt..!" Hij kwam toch zeker een meter in de lucht met vier benen van de grond!! Volgende keer het fototoestel bij de hand!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers