paar foto's van mij op Tindra

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

paar foto's van mij op Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 20:43

Ik heb vandaag weer even op Tindra gereden (half uurtje ofzo). Het ging best goed Lachen
Ik reed op een veldje, omheind met bomen, zodat ik niet bang hoefde te zijn dat Tin de weg op zou rennen ofzo.
Ik heb vooral geoefend met overgangen rijden van draf naar stap, omdat ik moet oefenen met 'remmen' Haha!. Gallop komt later wel Knipoog
De foto's zijn niet echt duidelijk, batterij van mijn digi was bijna leeg. Maar ja, volgende keer beter Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik zit er een beetje zoutzakkerig op, maar laten we het er maar op houden dat ik moe was Knipoog

Nog een foto van Fjalar en Tinnie Lovers
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tindra op 22-11-02 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt



Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-02 20:53

dems75 schreef:
Die Tindra is wel een flinke dame he? of ben jij nou klein??? leuk paardje hoor, heb je haar nog steeds te koop of toch niet meer?


Ik ben 1.65m en Tindra is 1.34m en errug dik Haha! (maar daar wordt aan gewerkt hoor).
Ze staat niet meer te koop nu.. ik heb besloten om het weer te gaan proberen met haar Lovers

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 12:01

Bedankt voor de leuke reacties Lachen
Ik denk echt dat het weer helemaal goed gaat komen tussen mij en mijn knuffelbeertje Lovers

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 19:59

Les_Fjal schreef:
hehe...eindelijk heeft ze zelf ook een spranketje hoop....Tong uitsteken..
Je weet wat ik heb gezegd he...en ik niet alleen maar nog 95% van de mensheid.....en als je dat een beetje (beetje boel) nastreeft...komt het helemaal okeej...Hyper!:)


Haha! Ik ga er ook vanuit dat het allemaal goedkomt hoor Lachen Kan haast niet anders. Jij hebt van Tinnie een perfect paard gemaakt.. ennuh, tja, daar moet ik nu mee om leren gaan *LOL* (en dat ga jij mij leren Tong uitsteken).

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-02 11:11

ushi schreef:
yoo

waarom wou je je paard verkopen dan ?


Tindra liep gewoon over me heen, luisterde slecht, en het ergste....... ik kon haar niet stoppen. Ze heeft wel een goede rem, maar helaas kon ik die niet vinden.
Maar goed, daar wordt nu aan gewerkt Haha!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 09:44

chleta schreef:
ben beniewd hoe het nu gaat tussen jou en tindra, laat eens iets weten!! Knipoog


Tja... ik moet zeggen dat ik Tindra al weer ruim 2 weken niet heb gezien.
Ik wilde vorige week gaan, maar toen was ik ziek, en deze week kon Lesley (zij zorgt voor Tinnie Lovers) niet op de dagen dat ik tijd had. En ik ga niet naar Tinnie als Lesley er niet is, want in mijn eentje ben ik nog echt geen held Knipoog.
En aangezien Tin op +- 20 km hiervandaan staat, ga ik er ook niet 'zomaar' even langs.
Maar goed, ik ben van plan om zondag weer te gaan Lachen Dus dan plaats ik wel weer een verslagje met foto's Lachen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers