hele lading nieuwe foto's...!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

hele lading nieuwe foto's...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 11:54

Weer een rolletje vol met dravertjes!
Als eerste Rival; ze staat nu weer thuis, maar deze foto's zijn van toen ze nog bij Sjaak Snoek stond:
Afbeelding
Afbeelding

Dan één van de nieuwe paardjes; Tammy's Pride:
Afbeelding
Jaja, we zijn zelf al bezig met beleren! Ze heeft nu al meerdere keren in het tuig gelopen, en we wouden haar voor de kar zetten... Maar het tuig was nog te groot *LOL* Ze is nu bijna anderhalf jaar oud.
Afbeelding

En To The Point ( ik verzin die namen niet hoor...) het andere nieuwe paardje
Afbeelding
Hij wordt beleerd bij Bas Crebas:
Afbeelding

En dan Janita en Maritzo; Het is (sinds kort) een ruin van 2,5 enze heeft hem net een paar weken. Hij loopt al prima aan de longe en heeft al een zadel op gehad. Errug lief paard, volgens mij kan je er een kanon naast afschieten en blijft ie nog staan...

Afbeelding

Afbeelding

Ik die het hoofdstel probeert vast te krijgen... waarom zijn die dingen toch zo stug als ze nieuw zijn *LOL* Hier had ie dus voor het eerst een bit in!
Afbeelding

Nou, dat was het wel weer even! Ik zal alle foto's van Ofir even ergens anders neer zetten, anders wordt het zo vol
Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 05-11-02 15:05, in het totaal 2 keer bewerkt


WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-02 12:54

Een draver wordt erop gefokt om vroegrijp te zijn; dus: vroeg ontwikkeld en met twee jaar al sterk genoeg om koersen te kunnen lopen.

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-02 13:39

Ik heb alweer een nieuw rolletje in mn toestel zitten, ik zal z.s.m. wat foro's voor je maken van Rival. Ze ziet er op het moment een beetje knullig uit, de pluk achter haar oren die ze wegknippen als ze in training staan, begint te groeien... *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 bezoekers