Jaja, Pinky kan ook SPRINGEN!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Jaja, Pinky kan ook SPRINGEN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 17:03

Gister Pinky weer eens vrij laten springen. Overigens heeft hij ook een nieuw shabrakje Schijnheilig

Eerst even warm lopen:

Afbeelding
Afbeelding
Nou ja, warmlopen Schijnheilig

Afbeelding

En Springen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ben ik nu klaar baasje???? Gaaaap
Afbeelding

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!



Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 17:21

Jaaah das koetje!! Koe Jordi van Linda250.

Pinky springt ongeveer 80 cm op de hoogste
Hij is maar klein, dus het lijkt al snel hoog }>

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 19:50

Bedankt voor jullie leuke antwoorden *Glim!* Pling

Dyonne: Klopt, hij vind het super leuk! Maar ik doe het maar af en toe want hij is pas 3,5 jaartjes...
Maar het allerleukste is nog als baasje lief even niet kijkt erlangsaf piepen }>

Horse Pleasure: Zodra ik dat van dichtbij zie ligt hij op de bbq Bloos }>

Rithana: Ik denk zo'n 80 cm. Heb het niet gemeten.
Hij heeft 2 keer in zijn leven (dus niet gister) 1.10 gesprongen! Das 5 cm lager dan dat hij zelf is! Maar dat was alleen om te testen of hij het kon, dat doe ik dus eigenlijk nooit.

Joyce: Kijk nog maar even goed naar die wintervacht Haha! Volgende week ligt hij in de prullenbak Clown

Annemieke: Vooral dat roze, of niet Clown }>

Shaienne: Die laatste foto is een typische Pinky uitdrukking. "Baasje heb ik nu nog niet genoeg gewerkt??? Zie mij moe zijn! Gaaaap "

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 20:40

Tigger: Het is een echte (nou ja, hij mist iets..) hij! Bloos Haha! De singel is eigenlijk van Inge Schijnheilig Ik heb dezelfde alleen dan de vakken met Bordeaux. Maar dat vloekt een beetje met zwart en roze

Nemo: Zie mijn 2 vorige berichten Tong uitsteken

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 21:02

Max_4ever: dat heeft hij al meerdere malen gepresteerd Bloos }>
Nathalie, Inge en ik stonden vrolijk te kijken hoe Robin (vorige pony van Nathalie) even tot rust kwam na een lange tocht. Ineens zien we Pinky keihard naar Robin rennen. Raar,... Die had ik toch echt in de andere weide gezet zodat Robin even tot RUST kon komen. Hij moet dus over een hek + draad van zeker 1.30 gesprongen zijn

Ankiexxx: Ik weet het ook heel precies: Pinky is 3 jaar, 5 maanden en 3 dagen oud Cool

Kais: Acherm!!! Dan zakt hij door, zeker met zo'n hindernis Haha!

Ponyzotje: Het is 1 tinker (Yorghos) en een arabier x NF (Renzo) Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-02 21:06

Omdat anders zijn net nieuwe shabrakje eraf viel Haha!
Ik moest (in opdracht van Annemieke en Joyce) foto's maken van zijn shabrakje.
Maar ik had geen zin om gewoon duf foto's te maken dus toen bedacht ik me ineens dat ik wel weer eens kon gaan springen
En tja... Dat ging dus leuk samen Tong uitsteken Knipoog
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 27-10-02 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 17:51

Avantilover: Nee het was hoogstens 80 cm. (weet het niet heel zeker hoor).

Marjolein: Aahhh dit is hoooooog Bloos Knipoog

Laurake: Jup! Hij heeft ook wel eens 1.10 gesprongen! Maar dat was 1 keer om te kijken of dat hij het kon. Hij is pas 3,5 jaar, dus daar wacht ik liever nog even mee Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 00:31

Damn wat een antwoorden weer Kwijl . En dat allemaal om Pinky Lovers *Kijkt heel trots*

Loes-freke: Dat is het paard van Linda. Lijkt op zijn baasje, zullen we maar zeggen Knipoog Beetje gek Tong uitsteken *Sorry lin*

Donna: Ik zit er heel af en toe op in de stal. Rijden zeker niet. Opzich ben ik niet echt te zwaar maar ik vind Pinky (nog?) zo iel... Zijn moeder isveel breder. Dan heb ik ook iets onder me Haha! Dus nee, ik rijd niet op Pink.
Ja hoor, er kan prima op gereden worden. Als ik een lief mini ruitertje vind gaat dat ook zeker gebeuren!!!

Haike: Hoeveel bied je Schijnheilig Nee, ik heb vandeweek nog in het topic of je paard voor 1 miljoen weggaat gezegd dat hij nog niet voor 5 miljoen weg zou gaan... Dussuh... Dromen

Marieketencate: Nou... dat valt ook wel weer mee Tong uitsteken Lekker crossen enzo vind hij geweldig. Mennen door de bossen is ook echt zijn hobby. Maar longeren }> of knuffelen??? Verward Pinky niet gezien Haha!
Mmhh ik sta in het midden met een longeerzweep te wachten tot hij braaf zijn rondje gelopen heeft. Een keertje "Pinky kom!" Is vaak al voldoende Lachen Maar hij loopt er ook echt wel eens langsaf hoor, als baasje even niet oplet }> En dan moet je die oortjes kijken! Het liefst zou ik hem grillen op zulke momenten Knipoog

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-02 23:50

irene schreef:
Ahhhh, broeremannetje Lovers
Volgens mij heeft Rubbo die talenten ook al, want waar die niet allemaal al overheen springt Verward Verward


Toevallig heb ik 2 maandjes geleden nog gezien hoe hij over een draad van zeker een meter sprong Bloos Dus over Rubbo's springkunsten twijfel ik niet Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers