foto's SONJA, MILENA, DICK, LEONARDO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 21:53

Thanks Stef!

Komt 'ie:

1. Da's nou m'n grote Liefde: Milena in d'r westerntuigje. Lekker ding he!

2. In actie; nog effe oefenen en we trekken een slipspoor waar na regenval boten in kunnen varen *LOL* !

3. Dick op Leonardo en ikke op Mileentje. Wie de nummer 1 liefde van wie is, laten we maar even achterwege, maar we vinden elkaar erreg lief met z'n viertjes!

4. Mileen met d'r one-eartje, m'n favo hoofdstelletje. Snap je nou waarom ik verliefd werd op dat smoeltje????

5. Tja, en deze werd genomen door Dick (vanaf Leonardo, vandaar die grote flappers in beeld *LOL* ) vlak voor ik er bijna af pletterde van het lachen. Dat doet die gekke pony van mij dus altijd in het water. Verderop in die plas komt het water tot bijna aan mijn knieen en dan springt ze helemaal om zo achterlijk te kunnen doen. Geen smoel natuurlijk, en gegarandeerd nat tot IN je onderbroek.... *LOL*

Nou, hehe, hebben jullie me eindelijk gezien. Enne.... niet blond he!!!

Grtz, Sonja


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 22:03

Nee, als je dat aan wilt leren, lukt het waarschijnlijk niet. Is gewoon pure maffigheid van die gekke doos van me. En als we een gewone plas tegenkomen, springt ze als een debiel eroverheen, anders krijgt ze natte pootjes. Snap je dat nou???

Milena's moeke is trouwens Zara, vader is Heimann en vader van de moeder is Lorentz. Maar ze lijkt dus sprekend op d'r pappie; zelfde bekkie en zelfde rotstreken!

Grtz, Sonja


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 22:05

Citaat:
Op 2001-06-14 23:01, schreef sanderijn:
he son,nog een vraagje.waarom doen de meeste westernmensen een vlecht in de staart van het paard?



Meid ik heb geen flauw idee, maar ik vind het een erg leuk gezicht dus doe ik het ook maar! Hahaha, geen intelligent antwoord, maar wel eerlijk! Vind het altijd wel een lollig gezicht, vooral omdat bij Mileen dat wit en zwart er zo mooi uitziet Lovers !

Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:41

Hoi Marianne, dat moest van onze instructrice; zij vond het beter dat we daar meteen mee begonnen. Overigens ben ik geen beginner hoor, ben stang en trens gewend; zit inmiddels al 26 jaar in het zadel!
En Dick heeft vanaf de eerste les (vraag me aub niet hoe hij het flikt) altijd z'n handen doodstil gehad. Die durf ik gerust met m'n hackemore met lange scharen te laten rijden, kan absoluut geen kwaad!

Grtz, Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 14:14

Citaat:
Op 2001-06-15 22:11, schreef Steef..:
Milena is de eerste leuke fjord!!!
ik had jouw heel anders voorgesteld.
wel donker maar ook wat jonger en je haar ietsjepietsje langer.


OK, die opmerking over Milena maakt dan misschien IETS goed, maar eh.... WAT JONGER????? Steef jongen, je begeeft je op glad ijs hoor, dat zeg je niet tegen een DAME ! *LOL* *LOL* *LOL* ! Hahaha, ik ben dertig en tja, op een goeie dag zie je er toch ietsie ouwer uit dan zestien.... *grijns* Wist je niet dat ik een van de OuweBokkers was dan???

Toch een dikke zoen,

Sonja (die grijze...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 21:03

Zo vind ik je weer lief Steef!

Vreemd trouwens, dat er nog geen commentaar van Blaze hieronder staat. Schijnt echt niet te kunnen, westernrijden met een Fjord, als ik zo haar stukjes op het westernforum eens lees....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 22:47

(Offtopic)
Sorry, ik haal dit item effe omhoog voor Rieja, die had ze nog niet gezien......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers