Filmpje van de FPS keuring met Maaike!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Filmpje van de FPS keuring met Maaike!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 21:44

Zoals wellicht al bekend zijn wij afgelopen woensdag met Maaike naar de keuring van het Fries Paarden Stamboek geweest voor graadverhoging.
Voor een verslag daarvan kun je kijken op: [VvdD] Vandaag was het zover! Dé grote dag!

Maar.. zoals beloofd hieronder dan een samenvatting van dit hele gebeuren welke ik had samengevat op video.
Het is één filmpje, welke ik in twee formaten heb samengesteld, namelijk WMV (4,6 mb, te bekijken met een nieuwe Windows Media Speler) en REALMEDIA (3,28 mb, te bekijken met Realplayer).

Aangezien het soms niet mogelijk is om deze filmpjes rechtstreeks te bekijken raad ik jullie aan het filmpje eerst op te slaan op je computer en hem daarna te bekijken.
Ook zijn de filmpjes te bekijken op: www.honeybeezz.nl/video

WMV: http://www.honeybeezz.nl/video/Keuring5.wmv
RM: http://www.honeybeezz.nl/video/Keuring6.rm

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 21:47

Leuk!!! Ze ziet er echt mooi uit daar, phoe glim glim glim. En een uitgebreid uitgeplozen staart, mooi hoor.
En schattige }> ongeduldige Geeske.
Leuk hoor, dat filmpje, zie je de bewegingen ook goed, die vent moet inderdaad behoorlijk sjouwen om haar bij te houden.
Ach, volgend jaar is ze Ster, echt wel!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-02 21:50

Ik heb ook nog een ander filmpje, vrijwel haarscherp.. alleen... helaas... te groot om op mijn site te zetten.. Verdrietig

En Ster.. gaat ze zeker worden Daar gaan we gewoon heel hard voor trainen. Kan nu al niet meer wachten om weer te mogen rijden.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 22:16

hehe ik zie die kleine kale ook weer es in beeld hoor (ergens bij het voorbrengen Haha! ) Die zie je ook overal, weet alleen zn naam niet meer...

weer ontopic, leuk filmpje en ze glimt inderdaad flink Lachen

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 23:58

Ik snap niet echt dat ze haar niet ster hebben verklaard, WAT EEN MOOI PAARD *LOL* *LOL*

Maar jah ik heb laatst inderdaad ook gehoord hoe streng ze zijn bij het Frieze paardenstamboek Verward Dat is gewoon niet meer normaal....

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 11:06

Wauwie mooi filmpje joh~! leuke friesen Kwijl

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 11:14

Die 'kale' is Piet Sipma! (Waarschijnlijk dan hè, want ik heb het filmpje niet gezien).

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 15:29

het lukt me jammer genoeg nie om de filmpjes te zien!!! maar kwas er woensdag ook met een fries!! en die is ook niet ster geworden, maar wel opgenomen in et stamboek.. we gaan et volgend jaar ook weer proberen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-02 17:53

geartsje17 schreef:
maar kwas er woensdag ook met een fries!! en die is ook niet ster geworden, maar wel opgenomen in et stamboek.. we gaan et volgend jaar ook weer proberen.


In welke rubriek deden jullie mee? Welk nummer hadden jullie? En... kon ik de Fries nog herkent hebben aan een deken o.i.d.?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 20:17

Fries schreef:
Die 'kale' is Piet Sipma! (Waarschijnlijk dan hè, want ik heb het filmpje niet gezien).


jups die bedoel ik Lachen

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 21:47

Ja ,mooi filmpje San!!! Ook cameraman nr.2 heeft goed gefilmd,al zeg ik het zelf.

Voor mij is ze toch wel ster hoor, ook al vind de jury van niet!!!!

Op het filmpje is goed te zien dat ze TE opgefokt was. De passen in stap en draf zijn achter duidelijk te kort!! En thuis kan ze het wel!!!!Maar dan is het ook allemaal niet zo spannend.

Het commentaar van de jury had alleen te maken met de achterhand. Ze liep inderdaad teveel op de voorhand. Verder was haar exterieur goed genoeg.
En GLIMMEN dat ze deed.........

Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen!
We gaan trainen op de achterhand (hoewel dat thuis dus goed is) en bedenken hoe we het volgend jaar op de keuring gaan doen. Misschien laten we het veulen (het nieuwe veulen dus) dan wel thuis, of gaan we eerst longeren, of gaan we eerst losrijden, ofzo. Op zich wel een teleurstelling, maar luisterend naar de beoordeling van de jury,gaan we toch nog eens een poging wagen......
en verder zijn we nog even blij het onze Maaike hoor!!!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 00:32

Ontzettend leuk filmpje Sandra, ik heb em gedownload en 2 keer bekeken!

Enne, tipje, als je een trage verbinding hebt kun je ook met de rechtermuisknop op de url klikken en dan op "doel opslaan als" klikken en dan slaat ie hem op en speelt hij in een keer door, anders hapert ie telkens.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-02 01:40

Ook ik ben nog steeds even trots op Maaike als ik als was. Ik had dan ook best wel de zenuwen alsof het mijn eigen paard was. Vandaar ook de compilatie van het hele gebeuren. Ach, ik haal dat achterhand gebruik er wel uit en kan daarom niet wachten tot ik weer mag rijden. Maar.. toch maar even wachten tot ik weer mag beginnen van de dokter Verdrietig Hopelijk kan ik volgend jaar ook deelnemen aan de rubriek bestgaand rijpaard. Al vrees ik dat dat niet gaat lukken aangezien Maaike pas erg laat een veulen verwacht. Maar goed, dat zien we dan wel weer.
Het allerleukste van het filmpje vind ik ook nog dat je haar opgefoktheid ook nog goed kunt horen. Je kunt haar namelijk tweemaal achter elkaar horen snurken bij het eerste stukje draven. Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 03:29

Leuk filmpje!
Maaike is echt mooi hoor, en dat witte hoofdstel staat haar super Lachen