En Pablo moest weer poseren :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 07:48

Zo ziet hij er toch niet echt ziek uit he?

De linkerkant:
Afbeelding

Rechterkant:
Afbeelding

Van onderen (ik doe mee in de rage):
Afbeelding

Even omkijken:
Afbeelding

"Ik mot weer zo stom blijven staan, ik mag zelfs niet naar het gras, GRMBL."
Afbeelding

Ik mag nu een beetje rustig met hem draven. Eerst 3 minuten en dat langzaam opbouwen. Aleen gisteren gaf hij weer een hoest , het was er weer maar 1 maar toch. Volgende week dinsdag krijgt hij zijn controle brochoscopie dus dan zien we het wel.
_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Een beetje Consideratie, een beetje om Anderen Denken, dat maakt een groot verschil. Dat zeggen ze tenminste"</i> -Eeyore </font>



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-12 09:29 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-12 13:08 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 09:31

Ik stuur je wel even een pb, Bart is al even niet blij met mij Huilen dus ik durf nu niet ook nog off-topic te gaan Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 10:36

Ja, hij heeft bronchitis. Ik loop al sinds februari met hem te tobben. Steeds leek hij weer beter en dan ging hij opeens weer hoesten. Tussendoor heeft hij ook een hele vervelende langdurige hoefzweer gehad. Toen hij weer ging hoesten hebben we een bronchoscopie gemaakt en daar zag je rode plekken in zjn keeltje.
Er zijn hier in de regio heel veel paarden met hetzelfde, zal wel een virus zijn. Bij ons op stal zijn er sowieso nog een stuk of 5 met hetzelfde. Een paar hadden helemaal gele pus in de luchtwegen, dat had Pablo nog niet. Hij heeft veel ventipulimin, onstekingsremmer en anti-biotica gehad. Na de bronchoscopie alleen nog maar ventipulmin, 1 fles siroop.
Hij hoestte overigens niet aan stuk en ook amper op stal. Alleen af en toe begon hj opeens te hoesten en dan de ene dag wel en de andere dag niet. Echt heel vaag maar dat had een pony hier ook, die liep bijna gelijk op met Pablo maar dat beestje had echt flink wat gele puntjes in zijn keel. Volgende week wordt ook die pony gecontroleerd met de scoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 12:21

Hij heeft 1 scopie al gehad. Eigenlijk zou hij er twee weken geleden weer 1 krijgen maar dat ging toen niet door (apparaat was kapot)Die krijgt hij nu dus volgende week. Tot die tijd moeten we sowieso nog heel rustig aan doen. Die rust heeft hij sowieso nog nodig om helemaal te genezen, ook als het gewoon goed gaat met hem dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers