Foto's van de cross les op Melano

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Foto's van de cross les op Melano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 19:56

Vrijdag had ik een cross les in biddinghuizen van de man van Alice naber, Gert. Zondag heb ik mijn eerste SGW en omdat ik en melano daar nog helemaal geen ervarig mee heb wou ik toch een les gaan volgen. ben blij dat ik het heb gedaan want het was heel leerzaam en ontzettend leuk. Ben wel gevallen samen met melano over een boomstam op een heuveltje maar dat hoort er nu eenmaal bij! Was maar goed dat ik een bodyprotector aan had!

Afbeelding
Eerst opzadelen, hoofdstel indoen!


Afbeelding
Eerst eventjes inrijden en de instucteur hielp me daarbij.

Afbeelding
Hier liep ze al lekker ontspannen! Lovers

Afbeelding
En toen springen!! Cool

Afbeelding
Zo'n afsprong vond ik echt eng maar toen had ik nog niet echt door dat ik naar achteren moest zitten, hehe

Afbeelding
Eventjes een rondje in de waterbak stappen wat Melano heel spannend vond! Party!!

Afbeelding
Die grepel vond melano toch wel heel erg eng! later sprong ze hem wel! Mijn moeder durfde soms niet te kijken want die zag mij al in de grepel liggen! *LOL*

melano was echt super braaf en de instructeur zei dat het een hele dappere pony is. Ben benieuwd hoe het zondag gaat, natuurlijk horen jullie hoe het is gegaan!!
Laatst bijgewerkt door New-Forest op 08-10-02 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-02 20:18

littleroosie schreef:
Gaaf hé!

Even offtopic, ken je fam. Ijsselmuiden ook met hun new forest Doah?
Want ik zag op hun site een foto staan ' Amy met Melano' vandaar dus.
Ik sta namelijk op de zelfde stal als hun.


Jaa die ken ik. Nou niet zo goed maar die ben ik al een paar keer op wedstrijd tegen gekomen en die ken ik ook gewoon van internet.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-02 21:22

Bedankt iedereen voor de leuke reactie's!! Lovers

Reddy007"]
he leuke foto's joh!!!!! heb je er al zin in?! veel succes zondag en ik hoor het wel!
groetjes
[/quote]

Heb er super veel zin in. kan bijna niet wachten. Ben echt benieuwd hoe dat allemaal zo gaat enzo!

[quote="Karin"]
Zie je het nu helemaal zitten?
[/quote]

haha jawel hoor, tis natuurlijk wel helemaal spannend maar dankzij een aantal bokkers ben ik een stuk wijzer geworden met de SGW. Dus hopelijk gaat alles goed zondag!

[quote="loulou"]
leuke foto's
veel succes zondag. daar ook foto's maken he!
[/quote]
Denk het wel ja!

[quote="Merel Blom"]
Leuke foto's..
Waar ga je precies crossen zondag?
[/quote]
Nijeberkoop, SGW Egypte.

[quote="gomir"]
Ben jij ook van de wal afgesprongen aan de kant van de bak Verward En heb je geen foto's van de insprong in het water en de surfplank gemaakt of zijn die mislukt Verward
[/quote]
Ik weet niet welke afsprong je bedoeld?? Mijn vader had veel meer foto's gemaakt maar die zijn allemaal mislukt omdat het al donker werd. Was wel jammer. De surfplank heb ik ook gesprongen maar daar was nou net niet een foto van gemaakt.. ik PB je nog wel eventjes...

[quote="liberty"]
leuke foto's Amy, doet me denken aan de eerste keer in Ermelo Haha! Toen pleurde ik in die waterbak Kletsnet in november Tong uitsteken
[/quote]
Lindaaaaaa, stttt straks durf ik niet meer!! Hoop niet dat ik je na doe Tong uitsteken

[quote="Romkabouter"]
Jammer, ik ben er zaterdag. Maar veel suc6 zondag !
[/quote]
Ahh das jammer ja maar bedankt!

[quote="Merel Blom schreef:
Hebben we het zeker over nijeberkoop? ik ben er ook zaterdag.. Wat starten jullie allemaal?

Jeps we hebben het over Nijeberkoop. Ik start zondag 13 oktober voor het eerst, B SGW pony's catagorie D.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 25 bezoekers