heb me weer lekker achter de naaimachine uitgeleefd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-01 18:03

zie hier het resultaat:
[img]../upload/161/04-06_kleren_001.jpg[/img]

't is een 3/4 broek met onder een boord die uit 4 delen bestaat. Volgens patroon moeten er veiligheidsspelden door, heb ik echter nog niet gedaan...
[img]../upload/161/04-06_kleren_002.jpg[/img]

Daarover heb ik een jurkje van T-shirten-stof.

[img]../upload/161/04-06_kleren_003.jpg[/img]
Daarover een kort vestje die volgens patroon ook moet sluiten met veiligheidsspelden... Heb ik echter nog niet. Moet ik eerst spelden halen....

Ik heb het van ongebleekte katoen gemaakt, maar dat werd zo'n wit geheel (staat mij totaal niet) dat ik de broek en het hesje heb geverfd...
Best leuk geworden toch?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Riëtte op 2001-06-04 19:04 ]</font>


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-01 20:32

Tsja, behalve eekhoorns, huppelt er een Garfield en een puppy en een Gizmo en tig neren (allerlei soorten en maten) door huis! Sjonge waar jullie al niet op letten.... Gelukkig nog geen commentaar op het zootje, hoewel we daar wel een beetje rekening mee hebben gehouden (ik ben in de netste hoek gaan staan).


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-01 18:58

dank u dank u

glim glim

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-01 13:50

Da's juist een beetje de bedoeling.... beetje oversized.... maar idd smaken verschillen! Dat hesje heeft idd wat brede schouders, hou ik niet zo van, maar dit was meer een probeelseltje (was ook erg goedkope stof). Heb nu mooie stof gekocht en ga daarmee het andere patroon maken (stonden 2 setjes op het patroonblad). Da's ook zo'n wijde broek, maar dan met een soort "manchet" aan de onderkant, dan ook zo'n wijd jurkje erover, en daarover een wijd hesje dat uit vlakken bestaat/.... Nou ja, jullie zullen het tzt wel zien!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 26 bezoekers