Supergras! *mooie rijfoto*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Supergras! *mooie rijfoto*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-02 19:29

Vandaag was de digi weeer mee, maar we hebben en niet zoveel mee gedaan omdat;
*grassie aan het etteren is al een tijdje en ik me even voledig op hem wou concentreren en dat gaat niet zo fijn met iemand die in de weg staat Clown
* Je bij foto's ( ik iig) teveel wilt dat hij goed loopt op de foto, en daarom eigenlijk juist teveel 'druk' (voor zover je daar bij mij van kan spreken Tong uitsteken) gaat zetten
* Gras uiteindelijk heel lekker los liep, maar wel vrij onconstant waardoor hij er op foto's dan meestal juist vreselijk uitziet.

Uiteindelijk is er toch nog deze foto uitgekomen, en ik vind hem persoonlijk echt mooi. Ook omdat ik de achterliggende gedachte weet * hoe hij dus voelde* Knipoog .

Wat vinden jullie ervan? (ik weet het, hij mocht vast wel dieper etc, maar hij voelde errug fijn Knipoog )

Afbeelding

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 06:24

Ik kijk idd veel te veel naar beneden, helemaal waar Haha!
Mijn houding is sowieso niet echt alles, mijn hakken moeten vaak lager, mijn handen meer bij het zadel en ik moet dus meer naar voren kijken.

Gras kan wel iets meer 'opgericht' (voor zover je daar over kan spreken Knipoog ) dan dit. Maar hij voelde *nogmaals* dus heel lekker.

en blondiedaan; dat is mijn huis niet hoor, maar die van de pensionhouders Knipoog

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-02 15:53

carola; ik rij hem ook veel dieper los hoor, dit was helemaal aan het einde Lachen
Ik zal binnenkort ook nog wel een keer losrijfoto's plaatsen, dan kan je het verschil zien Knipoog

Grassie loopt van zichzelf al vrij hoog in, het is niet zo dat ik hem met man en macht 'hoog' probeer te laten lopen. Maar als hij verder los is heb ik er niet echt problemen mee..

van een foto is altijd moeilijk te zien of een paard 'zijn rug gebruikt' , ik kan het zelf aan deze foto helemaal niet zien, maar als je erop zit voel je het veel beter.


Piaffe; inknikt met mijn binnenheup? dat zal er op neerkomen dat ik niet recht zit? Goh, wat jullie allemaal niet zien op 1 foto, maar het klopt idd wel. Ik vind het trouwens helemaal niet erg hoor, dat commentaar, alleen maar beter Haha!

Maar Grasje loopt dus idd wel fijn de laatste tijd, nou hopen dat we het vol kunnen houden , dan gaan we binnenkort ook weer eens op wedstrijd Lachen

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 16:18

carola; Ik beschouwde het niet als kritiek hoor, ik vind het helemaal niet erg om dat soort dingen te horen, ik plaats geen foto's om alleen reacties van 'ah wat leuk' te krijgen Knipoog
Ik ben blij dat jullie Gras er ontspannen en los vinden uitzien, hij voelde ook wel zo Party!!

Nimber; met 'dieper' bedoelde ik eigenlijk ook wel 'ronder' , al die termen ook Haha! Een verschil met Kootwijk is niet zo erg moeilijk Schijnheilig , maar het is wel leuk dat je de vooruitgang ziet!

en nogmaals bedankt voor de leuke reacties Lovers

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers