nog meer foto's van Sher enzo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

nog meer foto's van Sher enzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-02 19:00

Ik ben zo blij met de scanner Haha! ga maar nog eens wat foto's neerzetten (krijgen jullie er al genoeg van }> )
Sher met het nieuwe zadel *jeej eindelijk een foto in de goede kleuren gescant Lachen *
Afbeelding

Deze foto's zijn een keertje s'avonds in de wei gemaakt.
Runaway (vos), muis (grijze) en margie's dunit (palomino)
Afbeelding
Afbeelding
Let's twist again had een beetje jeuk *LOL*
Afbeelding
v.l.n.r. Bucky, Gentle en kleine Margie
Afbeelding
Sher's koppie Kwijl
Afbeelding
Gentle, Bucky en een stukkie van kleine Cassie.
Afbeelding
Let's Twist Again
Afbeelding
Sooner en veulen
Afbeelding
Let's Twist Again again Knipoog
Afbeelding
Mogen wij naar stal?
Afbeelding
Kleine Cassie en daar achter Sooner. Het ging eigenlijk om Sooner die gekke bekken begon te trekken, maar hij is een beetje te veraf
Afbeelding
Kleine Sooner Lovers
Afbeelding
Kleine Sooner, Sooner (die nog steeds gek aan het doen was) en kleine Cassie die net voor de lens liep.
Afbeelding
Het lukte niet om foto's van Sher te maken, aangezien ze de hele tijd naast en achter me bleef lopen. Maar even wat foto's bij stal gemaakt:
Nee hoor, ze is helemaal niet nieuwsgierig Schijnheilig
Afbeelding
Afbeelding
En nog een foto gemaakt van haar oom, boots, want de vorige was niet helemaal goed gelukt Frusty
Afbeelding
En haar andere oom, Danny
Afbeelding

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 19:26

Alweer gave foto's *zucht* Knipoog Haha! Lijkt wel 'n groot zadel voor 'n klein paardje, maar komt natuurlijk omdat ik grotere paarden gewend ben Haha! Gehgeh

Denk je trouwens dat ik volgende week Zaterdag kan komen? Of moet ik bellen ofzo?

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 20:35

Wat een mooi veulen,leuk gebouwt!Voor de rest ook leuke foto's!Verzorgpony's of eigen of manege paarden?

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 10:08

Vivian: Sher is natuurlijk van mij Lachen en de veulentjes zijn allemaal van de manege (nog wel, sommige gaan ze verkopen geloof ik), Bucky, Kleine Cassie, Sooner, Twisted, Danny en Boots zijn ook allemaal van hun. Sooner en Twisted gebruiken ze voor de lessen en om mee te fokken, met Danny gaan ze volgend jaar fokken en de rest rijden ze zelf.Gentle en kleine Margie zijn eigen paarden. (heel verhaal Knipoog)
Kais: Je kan in principe gewoon komen hoor, als je wilt rijden moet je denk ik om 11 uur komen. Er zijn nog maar 2 lessen op zaterdag en die andere is heel druk. Normaal rijdt ik dan met 2 andere meisjes, dus daar kan je makkelijk bij, maar mischien is het wel slim om van te voren even te bellen (kunnen ze er ook rekening mee houden met indelen enzo)

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 10:35

Mooi paardje sher! Haha!
Die veulens!!! die palomino en muis!!! Lovers ojah buckie is ook mooi!!! ik vind die aparte kleuren zoww mooi!!!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 13:19

steeffie schreef:
Vivian: Sher is natuurlijk van mij Lachen en de veulentjes zijn allemaal van de manege (nog wel, sommige gaan ze verkopen geloof ik), Bucky, Kleine Cassie, Sooner, Twisted, Danny en Boots zijn ook allemaal van hun. Sooner en Twisted gebruiken ze voor de lessen en om mee te fokken, met Danny gaan ze volgend jaar fokken en de rest rijden ze zelf.Gentle en kleine Margie zijn eigen paarden. (heel verhaal Knipoog)
Kais: Je kan in principe gewoon komen hoor, als je wilt rijden moet je denk ik om 11 uur komen. Er zijn nog maar 2 lessen op zaterdag en die andere is heel druk. Normaal rijdt ik dan met 2 andere meisjes, dus daar kan je makkelijk bij, maar mischien is het wel slim om van te voren even te bellen (kunnen ze er ook rekening mee houden met indelen enzo)


Ow jee, moet eigenlijk tot 13.00 werken Frusty Us kijken hoe ik dat ga regelen Lachen Ik laat 't je nog weten of ik ga Lachen

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 13:36

Tja dan zou je sowieso niet meer kunnen rijden, want de laatste les is om 1 uur afgelopen. Maar ik hoor het dan nog wel (ik kan trouwens ook wel voor je vragen of je mee kan rijden.......ben er toch elke dag Knipoog)
Safielover: Bucky en Muis vind ik ook heel mooi. Die palomino vind ik zelf wat minder, hier staat ze er nog wel leuk op maar ze heeft zo'n lelijk hoofd Misselijk
Afbeelding
Hier zie je het een beetje

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 13:43

Muis vin'k echt 'n schatje Lovers En bedankt dat je 't ff wilt vragen!! Wat kost 't eigenlijk Tong uitsteken? Voor 't geval ze 't vragen, ik rijd nu 5 jaar western (niet dat dat iets zegt, maar ja) Oei, moet ik vast op Ericky Bloos Tong uitsteken