Foto's van mijn Tinkertje en mij op concours!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Foto's van mijn Tinkertje en mij op concours!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 17:34

Zondag 8 september was de Dag vh Paard in Buurse. Is een jaarlijks evenement waar ruiters zonder startkaart aan mee kunnen doen. Ik deed ook mee met mijn Tinkertje en een vriendin met haar Tinker. Vriend van een vriendin was zo lief om foto's te maken!!

Eerst altijd even poseren!!
Afbeelding
Afbeelding
*Let niet op mijn hoofd... om de een of andere reden kijk ik heel... euhm... ziek*

Daarna even losrijden...
Afbeelding

En dan... Springen!!!
Afbeelding

Afbeelding
Jammer dat deze eigenlijk net heeel iets te vroeg genomen is, maar toch wel een leuke foto!

En na de tweede manche waren we heeeeel erg blij!!!!!!!!!
Afbeelding

We zijn uiteindelijk met springen 4e geworden met twee keer een balkje en in de dressuur waren we 6e met 152 punten! Heel tevreden hoor!

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:37

leuke foto's! die 2e is grappig Lachen
hoe hoog heb je trouwens gesprongen?

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:39

Ah leuk foto's en zo te horen heb je ook een goed resultaat gefeliciteerd! En het is en blijft een leuke tinker (die van je vriendin ook hoor!)

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:06

lekker bekkie heeft jou tinkertje!
Die andere heeft gave manen zeg!!!!

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:50

Hele leuke foto's Renée!
Kado is echt lief.. Lachen

De eerste foto is erg mooi vind ik zelf.
Ook die springfoto is wel cool, alleen zoals je zelf al zegt dat ie een beetje te vroeg is genomen Haha!

Emm ja ik weet niet veel meer te typen, aangezien ik niet in het statje Oneliners Queens wil komen hahaha Haha!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 19:26

Heee dan heb ik jou misschien wel gezien...ik heb daar ook bijna heel de dag rond gelopen!

lottiey
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 19:33

mooi beestje! en wat een super lange manen!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 19:46

Heeeeee!!! Wat een gaafe foto's!!! Springen ging echt super he?
Wel erg grappig dat ie bij de hindernis van Mc Donalds steeds langzaam ging Vingers aflikken . Hij had honger!
Ik vind die 2e foto echt vreselijk cute! Kado is echt lief Lovers

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 20:04

Echt een leuk tinkertje heb je!
Die springfoto is ook heel mooi!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 20:05

WOOOOOOOW!
Die manen........
Vind het echt gave tinkers....heel verschillend maar allebei heel gaaf Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 20:43

Lovers Kwijl Tinkers tinkers tinkers ik droom er alleen maar van kei leuke foto's en het is echt een prachtbeesteje hoor! proficiat met de 4e plaats

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 20:53

Leuke tinker Lachen Springfoto is idd heel mooi Knipoog

Die andere heeft echt Kwijl manen Haha!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 21:01

Lizzy: We sprongen 70 cm. Wou eigenlijk de 90 doen, maar had toen m'n formulier al ingeleverd Frusty

Nanka: Zou kunnen, Ik heb ook zo'n beetje de hele tijd met hem over het terrein gewandeld, aangezien hij niet echt lang in de trailer kan staan.

Marije: Ging idd lekker!!! En tja... Na de tijd ging ie ook m'n patatje opeten, weet je nog Knipoog

En de rest, danku!!! Ben ook heel gek met m'n mannetje Lovers Hij vond het helemaal geweldig dat parcours, trok zich verder nergens wat van aan Haha! Binkie!

En de manen van die andere Tinker (Lowara) zijn 1.25 m lang Gaaaap Echt onmeeeuuuunig (om het maar even op z'n twents te zeggen Tong uitsteken) Maar hoeft voor mij niet! Heb nu af en toe al ruzie met z'n manen als ik aan het rijden ben Schijnheilig

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:13

Wat een leuke foto's,ik vindt die springfoto erg leuk
en die manen zijn echt gaaf,maar idd wel irritant met rijden

yessie28
Berichten: 75
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:51

leuke foto's. Toen ik de tweede foto aan mijn vriend liet zien dacht hij even dat het onze merrie was, zoveel lijken de hoofdjes (en oogopslag) op elkaar. Grappig om te zien.

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 22:47

hahaha! ik zag manen en wist het meteen: dat moet Lowara zijn! Hopelijk heeft Flettie dat ook van haar moeder heeft meegekregen... Leuk hoor zo´n springende Tinker!! Meagan en ik houden het nog maar even bij de dressuur, hoewel een sprongetje op zijn tijd ook wel heel leuk is!
Wordt Kadootje nou grijsgevlekt op zijn bil??

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 09:36

Mooie foto's van een paar mooie Tinkers Tong uitsteken
Zo op de foto te zien zijn het een beetje dezelfde type Tinkers als mijn Parcival.


Die manen zijn echt ongelooflijk lang, lijkt me inderdaad wel lastig met rijden maar het is wel de moeite waard.

Hij had natuurlijk trek in je patatje gekregen door die Mc Donalds hindernis Vork

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 10:46

Ze zijn leuk!!!! Zowel de foto's als de paardjes.
Tinkers schijnen toch goed te zijn in springen, misschien moet ik het met Nina toch ook maar eens gaan proberen.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 17:37

abby schreef:
hahaha! ik zag manen en wist het meteen: dat moet Lowara zijn! Hopelijk heeft Flettie dat ook van haar moeder heeft meegekregen... Leuk hoor zo´n springende Tinker!! Meagan en ik houden het nog maar even bij de dressuur, hoewel een sprongetje op zijn tijd ook wel heel leuk is!
Wordt Kadootje nou grijsgevlekt op zijn bil??


De manen van Flettie beginnen ook al wel aardig op lengte te komen, zijn nu ongeveer net zo lang als die van Kado. En normaal dressuuren Kado en ik ook wel, die dag ook, maar zijn helaas geen foto's van. Maar springen vinden we allebei net ietsje leuker!

En ja hij is grijs (of eigenlijk heeeeeel erg stekelharig) op z'n kont. Z'n voorkant begint ook steeds meer stekelharig te worden trouwens.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 22:43

Nou..... zulke lange manen mag Flet niet eens hebben van mij veels te lastig met rijden Haha! En ik denk dat ze ze ook niet zo lang krijgt haar manen zijn veel dunner dan die van Lowara en de lengte die ze nu heeft is eigenlijk wel mooi, wappert leuk als ze rent maar zit niet in de weg Tong uitsteken

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 22:46

*Kijk nou, Marlien has arrived!!! Ja sorry, moest nog ff iets kijken, maar ben nu echt weg hoor!*

Ontopic: Ik heb wel een beetje gelijk he, dat ze net zo lang zijn als die van Kado? Vind ik zelf ook handiger hoor!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 18:48

Zeker meid, je hebt (zoals altijd) helemaal gelijk!! Zit een stuk minder in de weg Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 20:15

Die manen zijn niet helemaal gelijk van die andere tinker of wel? Ik vind het niet zo mooi hoor die onwijs lange manen,het is mij TE. je hebt een leuke tinker!een mooie tinker en dat vind ik niet gauw!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 22:53

eej daar ben ik! leuk foto's! maar dat had ik je al verteld, loware heeft ontzettend mooie manen!! ik vindt t dus wel heel erg mooi zo lang, liefst nog langer Lachen en dat t onhandig is ach jah heb er t voor over. bij snow beginnen ze nu ook behoorlijk te groeien!