Dot op de Duitse Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 21:15

oja???? interessant.
ik heb ook nog een jaarling en die van mij is al 1.50 m.
ik gil nu al ik heb een kameel. Haha!
hoe groot ze uiteindelijk gaat worden, geen idee. paps en mams waren niet zo verschrikkelijk groot. zal deze week wel weer eens foto's gaan maken.

leuk beestje trouwens francis, is ze ook een dot in omgang?

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.



rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-02 21:46

Francis schreef:
Ja, ok Rina...maar wat voor paardje heb jij? Een jaarling van 1.50 kan op zich best, maar je moet ook naar het ras kijken. Voor een KWPNer of een Trahkener ofzo is het denk ik vrij normaal... dan worden ze rond de 1.70 ofzo en dat is voor deze rassen een normale maat. Maar een Paint is gemiddeld tussen de 1.45 en 1.55, en dan is een jaarling van ruim 1.48 dus groot! In weze zou ze voor een Reiningtype al uitgegroeid zijn...

Dank je voor het compliment trouwens en ja, Dot doet haar naam eer aan... Eigenlijk heet ze Dot vanwege de 'dot' (=engels voor stip) op haar hoofd, maar ik hoopte wel dat ze die naam ook in't Nederlands waar zou gaan maken. Ze is heel braaf, wél ondeugend af en toe, maar goed, dat mag voor een jaarling vind ik. Maar als ik bij haar kom krijg ik altijd een kus van d'r... ze vraagt er zelfs om, want als ik haar geen kus op d'r neus geef, blijft ze met d'r neus naar m'n gezicht komen tot ik het wel gedaan heb. Haha!


ik snap dat een warmbloed zoals een kwpn-er op 1 jarige leefdtijd al 1.50 moet zijn, anders heb je een leuke e-pony. maar mijn jaarling is een quartermerrie, skip poco sue tivio genaamd. ze is gefokt als allround paardje. vader is een halterrype en moeder een cuttingpaard. hier een fotootje van haar.

Afbeelding

zie nu dat het wel een heeeeeel klein fotootje is, weet iemand nog een betere site om foto's te uploaden Verward ik word er nl. helemaal gek van.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers