paarden en pony fotoshow met echte prijzen!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

paarden en pony fotoshow met echte prijzen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-02 19:43

Ik weet niet of dit hier goed staat maar aangezien hier altijd jullie schitterende foto's staan plaats ik dit hier maar.
eind deze maand organiseer ik een hele grote fotoshow.
er zijn 81 verschillende klassen om in mee te doen.
eigenlijk was het alleen voor modelpaarden maar er is ook een klasse voor echte paarden.
Afbeelding
er worden hier via bokt nogal eens wedstrijden gehouden voor mooiste fjord etc, maar daar hangt geen prijs verder aan, bij deze show echter wel! Er zijn verschillende leuke prijzen te winnen dus schrijf jullie foto's in.
het gaat hier dus niet alleen om het mooiste paard, maar ook om het mooiste geheel en de best gemaakte foto!
De paarden en pony's worden uiteraard ook allemaal in een rasseklassen ingedeeld zodat een shetlander het niet tegen een fries op hoeft te nemen.
http://www.horsepleasure.com/fotoshow.html
hier kunnen jullie alle klassen en regels lezen.
je mag zoveel foto's insturen als je zelf wilt, bij de echte paarden foto's echter 1 foto per paard.
op de achterkant van je foto's even het volgende vermelden.
naam paard, ras, leeftijd, kleur en natuurlijk jouw adres, en in welke klasse je showen wil.

ik hoop jullie inschrijvingen voor het einde van deze maand te ontvangen.
als dit een succes wordt dan wil ik ook een mega fotoshow houden voor het einde van het jaar, met nog mooiere prijzen en meer klassen.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 10:22

wow wat mooi zeg.

lukt het btw al met mijn spul?

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 11:01

ik heb nog geen spullen kunnen vinden helaas.

nog even een aanvulling voor de fotoshow, uiteraard worden alle ingezonden foto's weer naar de eigenaar teruggestuurt Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 11:59

kun je ook foto`s mailen?

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 12:09

hoi,
nee foto's kunnen niet gemailt worden. om de simpele redenen dat ik zo niet na kan gaan of het een eigengemaakte foto is of een foto die van internet is geplukt en ten tweede is het voor mij zodoende veel moeilijker om goed te kunnen jureren enzo.
als je je foto goed duidelijk uit kan printen mag je hem wel zo inschrijven.

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 12:10

hmmm.... beetje saai en vaag, en je moet er nog inschrijfgeld voor betalen ook?? ik zet liever een foto op bokt.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 12:29

koetje schreef:
hmmm.... beetje saai en vaag, en je moet er nog inschrijfgeld voor betalen ook??


Ja HALLO!!! wat denk je dat prijzen kosten??????
die heb je niet voor een paar cent hoor.
en dan zou ik alle foto's op mijn onkosten naar iedereen terug moeten sturen?
0.50 eurocent voor 10 foto's nou das een hoop zeg, ja das echt een rip uit je lijf.
er zijn al een paar honderd foto's ingeschreven, dusse saai en vaag is het niet.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 17:48

ik doe al lekker mee!!

maar wat kan je winnen

kheb al ff op je site gezien maar kan je het nog even voor de duidelijk heid vertellen

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 18:08

Nou in ieder geval voor degene die dus in de categorie van echte paarden meedoen is er een certificaat te winnen voor een modelpaard.

ik hoop op noch wat donaties maar als die niet komen dan zorg ik zelf voor nog wat prijzen.

voor diegene die ook met modelpaarden foto's meedoen zijn er verschillende showhalsters en hoofdstellen te winnen (voor modellen dus)