Foto's van Netty.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Foto's van Netty.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-02 21:44

Netty gaat rollen......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paar foto's van Netty haar koppie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Whahaha, te snel...... Haha!

Afbeelding


Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 15:14

Ze is 6, bijna zeven. Ze is half arabier half KWPN. Haar vader is NRPS arabier Figaro en haar moeder is Beaunet, staat ook bij ons op stal.

Verder heeft ze een moeilijke tijd gehad voor dat ik kwam, menigeen heeft er op gereden, maar zijn er allemaal meegstopt omdat ze af en toe heel gemeen kan zijn met rijden. Ze heeft toen 3 maanden stilgestaan en toen ben ik het gaan proberen. Tot nu toe gaat het best goed. Ze is heel braaf. Ik heb nu sinds een paar weken ook les, en dat gaat super. We zijn ook eigenlijk helemaal opnieuw begonnen, ik eerst met longeren en langzaam aan wat rijden, toen kwam Marije om les te geven en zijn we nu bezig om haar recht te richten en vwnw te rijden, dat gaat vooralsnog super, ze loopt ook gelijk een stuk beter.
Tja verder is het gewoon een schat van een paard, je moet alleen wat voorzichtig zijn met haar en haar anders benaderen dan bij de meeste paadren, maar dat is denk ik ook arabieren kant.....Als je haar onterecht een keer tik verkoopt, krijg je het geheit te weten.....Dus ik doe het vorral met mijn stem en dat werkt heel goed, ze is erg stem gericht.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 15:26

Is idd van het hoofdstel, ze heeft een vreselijke dunnen gevoelige huid en het slijt snel, heb aleen zachter kopstuk gehad, maar maakt niks uit..... Niks aan te doen......

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-02 17:20

Pfffff, even denken hoor, ik geloof ongeveer 1.58. Niet zo groot dus........

Wat een ontzettende leuke reacties, ik gloei van oor tot oor......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 19 bezoekers