Ik op mistral

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 21:37

jaja ik rijdt hier op een groot paard. het is mistral en hij is het paard van mijn schoonzusje. Zij is nu zwanger dus ik ga er wat vaker op rijden. het is heel erg wennen hoor zo'n groot paard. Vooral de galop is erg vreemd.
Afbeelding lief hoor...die oren in de nek...
Afbeeldingwie heeft de grootste kont?
Afbeelding
Afbeelding

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 21:39

Leuk hoor, maar ik vind Barley mooier! Vingers aflikken

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 21:44

Deze is ook heel mooi, maar inderdaad Barley is echt heel mooi.
Een meisje was gister met mij mee aan het kijken toen ik aan het bokken was en ze zag Barley op een foto reactie:
ooooooooooooooooooooooooooh wat een onwijs mooi paard!!!!!!

Renee

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 22:47

Ik ben gek op donkere appelschimmels Lovers

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 23:07

Ik vind het een prachtig poaard maar dat had ik vast al gezegd toen we bij haar stal bij friso(?) stonden.
Wel een lang paard of lijkt dat zo? met bij elkaar rijden?
*grijnz* ik was net op stal de boer bokt aan het alten zien hij zei steeds bij het logo heeeeeey een NRPS ik zei nog laat Heike dat maar niet horen *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 23:58

Mooi paard hoor! Vind van die donkere schimmels altijd heel apart.
En is inderdaad gek he, op een 'groot paard' rijden ineens. Ik ben ook meer iemand van de grote D of E-pony, totdat ik vorig jaar gevraagd werd om bijrijdster te worden op een KWPN-er die ik nog van heeeeeel vroeger kende. Toen was het nog een speels 'jochie' van 7 jaar, nu was hij inmiddels 11 en heel erg gegroeid Kusje Ik herkende zijn koppie direct maar hij was dus wel even 1.67 geworden.
En toch heeft het wel wat vind ik, die grote paarden, je voelt je er wat machtiger op vind ik.
Maar weer on topic Schijnheilig Je staat leuk op deze 'reus' hoor! Mooie combinatie! Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 00:30

Dus dat is Mistral onder het zadel! Wel gaaf hoor, maar ja, ik heb nou eenmaal een zwak voor schimmels. Lachen

En Cody, ik heb exact hetzelfde! Thuis altijd pony's gehad (een C, een D en nu een E) en qua 'groot werk' alleen ooit een paard van 1.63 voor iemand gereden (dat was nog te overzien). Nu ben ik sinds kort bijrijder van een paard van 1.70!!! Had nooit verwacht dat ik dat leuk zou gaan vinden, maar 't is toch echt zo. Ach, het scheelt dat hij ook zo lief is als dat hij groot is... Cool

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 18:48

Mooi paardje!! *Brando kwijlend achter de compu* Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 19:31

wow, wat mooi, ik vind die kleur echt geweldig, en jullie vormen een leuk paar zo hoor!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-01 20:55

Mooie foto's
En met cappie!! *LOL*

Saskia

Berichten: 1639
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Somewhere nice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 10:23

Nou ,inderdaad Heike, hij geeft netjes na. Zeker op die foto van recht opzij(voor pantos). Niet zo laag. Was je achterwaarts aan het gaan? Hij staat zo raar.
En natuurlijk met cap!! Wat dacht je dan? Zonder cap rijden is net als in de auto stappen zonder gordel. Die slaat toch ook niet op hol? Het hoeft nl. niet altijd jouw schuld te zijn dat er iets gebeurt. Kun je er toch mooi naast liggen. En helemaal op een 'vreemd' paard.
Maar goed. Ik heb ook een tijd zonder gereden hoor. Tot ik gewoon besloot weer 'met' te gaan rijden.
Okee, Heike, ik ga ff wat eten en dan kunnen we wat mij betreft zo naar Ingrid Haha!
Groetjes!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Saskia op 2001-06-01 10:25 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 21:48

Mooi dier, die Mistral. Ik hou altijd wel van appelschimmels; heeft toch iets aparts. Maar als ik eerlijk ben, vind ik Barley toch leuker... (sorry schoonzusje van Heike!)

Grtz, Sonja

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-01 23:28

1 klein dingetje toe te voegen aan bovenstaand:
de stap--> telgang a la Bonfire Knipoog
heb je wat om te oefenen komende weken *LOL* !

Jij leek me niet zo klein Verward , maar is dat paard zo groot dan..? ( of staat dat ergens.. ff goed lezen nog..)
Wat is het voor 'merk'?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-01 23:38

Inderdaad iets om te oefenen. Hij heeft inderdaad een heel klein beetje die neiging. maar op de foto stapte hij net weg dus is niet helemaal eerlijk.


Verder ben ik niet zo heel erg klein geloof ik. Ik ben 1.68 zoiets denk ik. Mistral is ook ziets. Groot he! ben eigenlijk gewend om op ponies te rijden. die liggen me toch iets beter.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 12:09

Leuk beestje hoor. Hoe volet het om weer te rijden.

Kan je vast een beetje oefenen als barley zover is om echt te gaan rijden.

gr Pris

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 14:39

Je zit echt netjes Heike!
Ik vind jullie wel een mooie cobinatie.
Leuk om Mistral ook eens op de foto te zien, heb eerdre wel veel over hem gehoord op Mr-ed! Ik dacht btw dattie kleiner was (had ik gewoon in m'n hoofd, haha) maar ik vind 'em wel leuk!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-01 18:16

Mooi beesie hoor!!
En je zit errug netjes! *LOL* *LOL*