Foto van Tinka en mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Foto van Tinka en mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 11:28

Afbeelding

Dit is dus Tinka, sinds een week of drie mijn nieuwe bijrijdpaard waar ik ontzettend blij mee ben! Wat vinden jullie van haar?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 16:29

Ja ze is heel grappig, ik moest ook erg om die staart lachen, echt alsof ze zwaait zo van "ja daaaaaaag Gaaaap " *LOL*
Ook met andere dingen gaat ze zo dr eigen gang, staan we te poetsen (ze staat altijd los dan eigenlijk) en dan zonder dat ze op of omkijkt of dat je een verandering aan haar koppie ziet sjokt ze dan ineens het erf af Haha!
En dan wij van: "Tinkaaaaaaaaaa, wat ga je doen??"
Maar nee hoor, geen reactie, alleen maar *sjok sjok sjok* en dan kan je dr ook zo weer ophalen *LOL*

Ze heeft inderdaad weinig haar. Daardoor lijken haar oren ook zo groot Clown En ze heeft ook maar een halve staart aangezien Haf-lief in de wei haar staart heeft afgeknabbeld Frusty


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-02 19:33

Ja ze staat bij een Haflinger in de wei (Max?) een Andalusier-schimmel, en een zwart paard. Bij stal staan nog twee vosjes, moeder en dochter.
De stal is bijna direct links als je het bordje Witten voorbij rijdt vanaf Assen, met een groot wit paard en een groot bruin paard op de schuurdeuren. Verder hebben ze er een TT-camping en een feestzaaltje met tap etc. Je bent er vast wel eens langsgekomen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 10:43

Donderdag mensen...donderdag Haha!
Dan komt Honeybee foto's maken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 23 bezoekers