Sefja in training

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Sefja in training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 20:15

Deze foto's kreeg ik vandaag gemaild van de trainingsstal waar Sefja ter verkoop staat. Sef gaat hardstikke goed. Erg fijn om te horen. Ik hoop het juiste baasje voor haar te vinden. Heel moeilijk dit maar als ik deze foto's zie en hoor dat ze zich steeds beter begint te gedragen weet ik dat ik het juiste doe.

Afbeelding

Afbeelding



dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 20:28

Dat ze zoveel knieactie en ruimte had wist ik al, dat lukte mij soms ook. (alleen foto's maken op het juiste moment is lastiger) Wel gaaf he?

Nee ik geloof niet dat het zou helpen, wanneer ik haar terugneem begint het verhaal gewoon opnieuw. De trainster omschrijft haar als een " echt mannenpaard" Je moet gewoon een bepaald type mens zijn om daar goed mee overweg te kunnen. dat is niets iets wat veranderd door training.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 21:46

Steef schreef:
Wat ik nou nooit snap als ik een foto van een ijslander zie is hoe de houding van een ijslander moet zijn en hoe hij moet bewegen Verward


Het hoofd moet hoog en " trots" gedragen worden. Ze zou nog wel iets ronder mogen. Op de onderste foto draagt ze haar hoofd beter dan op de bovenste. De bovenlijn moet niet hol worden (rug wegdrukken) maar bol blijven

Knieactie van het voorbeen wordt erg gewaardeerd. Op de horizontaal of nog hoger is goed. Verder moet ze grote passen maken en achter goed onderstappen. Wat ze ook goed laat zien op deze foto's . Je moet kunnen zien dat ze haar kont gebruikt a.h.w.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 08:11

batje schreef:
Waar staat ze in training?


Bij Winterswijk.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 15:00

Steef schreef:
Maar, wat ik nou niet snap. Als je zo'n knol zonder training die kop de lucht intrekt, dan heb je toch geen ruggebruik meer? Ik kan me eigenlijk enit voorstellen dat zo'n bok ruggebruik heeft en al helemaal niet als die kop omhoog getrokken is! Dit is niet negatief bedoelt hoor.


Klopt Steef, als de "kop van de knol" omhooggetrokken is , is er waarschijnlijk ook geen sprake van ruggebruik. De kop omhoogtrekken is hier dan ook niet aan de orde. Sef loopt hier met heel licht teugelcontact (bovenste foto zie je zelf een boogje) . Ze houdt haar hoofd dus zelf omhoog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers